"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2010. július 18., vasárnap

Az új munkám



Elkészült az új kendőm. Nos nevét nem írom mert sikerült jól elkutyulnom, a mintát, ugyanis a belseje kirí a szél csipkéjéhez nem lett elég a fonal, így rögtönöztem, hogy NE kelljen megint bontani. Így is bontottam, de nálam ez már meg szokott lett úgy tűnik. Az utolsó sort kicsit megvariáltam, szerintem senki ezért nem veszi le rólam a kendőt mert nem a minta után kötöttem. Ettől lett egyedi.a kendő.Kűlömben is nagy értéket képvisel., mert a fonalat ajándékba kaptam JUTKÁTÓL. Együtt beszéltük meg mikéntjét is, nem részletezem, de Jutka könnyezett , én köhögtem a nevetéstől. Itt jegyzem meg , nem gondoltam hogy a kézimunka álltal ilyen jó barátságok jönnek létre, holott több száz km választ el bennünket. Most csak blokkolva tudom mutatni, nem tudtam kivárni míg megszárad

2 megjegyzés:

  1. Vera te is tervező leszel, ha így folytatod!
    Nekem nagyon tettszik így a széle cakkos is van benne különlegesség is és még fonalad is maradt egy egérkéhez! Sőt még a gyűrűdön is áttudod húzni ha akarod.
    Szuper!

    VálaszTörlés
  2. Jó segitőm volt!!! Majd mutatom ! Milyen egérről beszélsz? Elő vele!?!

    VálaszTörlés