"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2010. július 9., péntek

A kendőm!




Végre elkészült a HARANGVIRÁGOS kendőm. Mint a mesében, háromszor mentem vissza.... Mikor vásároltam a fonalat nem figyeltem , 5dekás volt a fonal, így háromszor vettem. A végeredmény 25dkg, 200 cm lett. Több hibát is elkövettem a vásárlásnál, egyedül a színével nem tévedtem. Gyapjuból szerettem volna kötni, ami vékony, "ocso" legyen. Mindezzel megbékélve neki álltam kötni, jó haladós kötésnek bizonyult. Én nem találtam benne hibát. Jött a befejező rész, kötöttem, kötöttem...Majd az utolsó előtti sorba vettem észre hogy elvétetem.. 400 szemet egyesével, tizenvalahánysort bontottam vissza. Nem mondom hogy könnyű, haladós munka volt, de most már kész van

2 megjegyzés:

  1. Szépséges és nagy kendőd lett a végére!
    Nekem biztos nem lett volna türelmem egyesével vissza bontani, de te tudod. Meg érte?

    VálaszTörlés
  2. Ez a sárga, ami gyapjúból van? Mert ezt én sárgának látom. Vagy a gyűrűn átmenő van gyapjúból? Tetszik a mintája, honnan vetted, szabadon hozzáférhető vagy fizetős?

    VálaszTörlés