"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2010. szeptember 17., péntek

Az úgy volt...


Az úgy volt, hogy volt egy gép évekig, aztán lett internet,de én nem mertem hozzányúlni, kezelni a gépet. Férjem barangolt a hálón, míg véletlenül rátalált a xszemes fórumra. Innen kezdve megpecsételödött minden. Regisztráltunk, de sokáig csak olvastam. Itt találtuk a macis párnát, készen mutatta valaki. "első" komolyabb xszemes munkámnak számit, a macis párna, bár goblent varrtam jó párat.Írtam, visszaírtak... Sok segítséget kaptam, jó barátságok szövődtek.... Az első"netes" kutyust már mutattam, most végleges helyére került a macis párnával együtt. ÉS akkor jött a csipkeőrűlet.... Aztán hívtak a Kreatívra
hát mentem,.....Ezt annak apropójából írtam, mert lassan egy éve történt mindez. Sokan mondják függő lettem...Mit tegyek ,amikor olyan sok szép kézimunka van, és történetek, muszáj megnézni és olvasni. Természetesen a munkámat nekem kell megcsinálni...

1 megjegyzés:

  1. Szépek, vidámak és színesek a párnáid öröm rájuk nézni!
    Az internetes fórumok meg csak fertőznek az egyre szebb és újabb mintákkal!:) Szerintem nincs megállás jó volna néha kötni is meg hímezni is nem csak kalandozni a kézimunkás blogokon:)
    Ugye?

    VálaszTörlés