"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2010. december 28., kedd

A mi kicsi fánk....






Igaz, minden évben kicsi fánk van hely szűke miatt, de ez az idei kedvesebb mint más évben.Minden olyan volt mint máskor csak a fán saját készítésű díszek pompáztak. / zárójelben megjegyzem, minden név és szüli vagy bármilyen ünnepkor nálunk, helyesebben a családban történik valami. Most párom töltötte be ezt a szerepet/
Az ünnepeken túl vagyunk , nagyon nem részletezem Szép volt, jó volt, elég volt.

Így ünnepek után is még angyalkát , gombát gyártottam, mert kevés lett. .Tegnap kaptam toboz mintát, azt is megpróbáltam, szerintem aranyos, kár hogy nem előbb jutottam hozzá.

Legszebb ajándékot mutatom......

Miután kézimunka nélkül nemigen lehet lenni, így most folytatom az új kedvencemet a fehér tigrist....

1 megjegyzés:

  1. Helyeske kis fa, és is a kicsiket szeretem, sőt ...a mienk már nem is fa. :o) A "legszebb ajándék" valóban a legszebb. Büszke lehetsz rájuk.

    VálaszTörlés