"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2010. december 1., szerda

Rosszul induló hét....











Olvastam hogy a horgoloblogra lehet még jelentkezni meg hosszabitották a jelentkezési időt az ablakdiszekre. Pont elkészültem jelentkeztem, elküldtem, vártam.... Aztán írtam is hogy én miért nem .... válasz sem jött. Gondolom a címet nem jól írhattam de most megmutatom a díszemet., mert közben a másik is elkészült..
Ma ért a másik csapás... végre meghozták azt a fát amit májusba rendeltünk és hogy fa nélkül ne legyünk hozattunk máshonnan ahol átvágtak és a tulaj kevesebbet számolt,/reklamálásra/ de én ezt is sokaltam a mennyiséghez képest. Fizetéskor derült ki, itt igaz árat nem emeltek de a fuvarra annyit rátettek,..... hogy felháboritonak találom és ezért nem is írom le... Tudom mennek fel az árak, de nem így és ennyivel. Ez van mikor ki vagyunk szolgáltatva.....
De hogy jót is írjak ,és ne csak panaszkodjam.... Voltam a kézimunka boltba ahol összeválogatták a színeket mert én más fonallal varrok, mint ami meg van adva ,. csomagoltam ajándéknak kis angyalkát, harangot csillagot, mert nagyon rendesek voltak.Így is volt amihez nem találtak megfelelőt és DMC választottak.. amiért én nem fizettem, mert nagyon tetszetek a díszek

2 megjegyzés:

  1. Szépek a horgolt ablakdíszek!
    Az arany csillagos talán kicsit jobban elnyerte a tetszésemet mint a hópihés:)
    Sajnálom a rosszul sikerült jelentkezést.
    A kutyus őrzi a fát vagy segít behordani?

    VálaszTörlés
  2. nagyon jók lettek a díszeid, kár, hogy nem tehetted fel a blogra, a szavazatomat biztos rádadom... és igen, vannak ilyen napok, amikor minden bosszantó, de én mindig azt mondom, hogy jó, hogy egy nap jön ránk minden és nem több napon keresztül bosszant...

    VálaszTörlés