"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2011. február 15., kedd

4 hónap....


Négyhónap és 10 kiló. Pont négy hónapja hogy eldobtam az utolsó cigit, rám ugrott 10! kiló!!!!! De ha többet ennék mint elötte, akkor azt mondom ugy kell hogy ennyi rám jött.... de nem .....Akkor azt hittem nem sokáig lesz ez az állapot, csak legyen meg az új eredmény.. Meg lett, és valamiért nem hiányzik a bagó, igaz volt már hogy azt vettem észre ,,a toll ugy áll a kezembe, mint a cigi...Névnapomra kaptam perselyt, most a cigi árát félre teszem. Kiváncsi leszek meddig marad igy, mert már volt ilyen, akkor 20 kiló ugrott rám, nagyon fulladtam.,, /megjegyzem a cigitől sosem/.Most kéne a szülinapomat tartani, de maradok az eredeti réginél,..Minden esetre jó hogy észre vette a férjem hogy nagy baj van....Elötte annyiszor fogadkoztam, legalább kevesebbet szivom, de még ezt sem tudtam betartani.Most büszke vagyok magamra... ki tudja meddig......

És most hogy a kézimunkáról is szó essék:Ezt a kendőt kétszer kötöttem meg.Nekem nagyon tetszett., egyedüli hibája hogy műszálas.Ma levasaltam kiváncsi leszek hogy fog reagálni rá.Párja ajándékba készült, és remélem örül aki kapta....
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése