"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2011. december 27., kedd

Ajándékot kaptam...

Kíváncsi voltam, mit fog szólni Erika .... Lázasan vártam, legszívesebben segítettem volna kibontani a csomagot....Látszott hogy örült... és én vele... AKKOR még nem tudtam mivel lep meg...
Először jöttek az "apróságok" majd a nagy meglepi...
Atyavilág! Az első pillanatba végig futott az agyamon, én ezt nem fogadhatom el... és meg sem bánthatom Erikát...Mindig ilyenre vágytam egy ilyen szépségre... de csak álom volt, és most van nekem is...Nagyon örülök és köszönöm... köszönöm!!
Képek beszéljenek helyettem...









Kaptam még ajándékot , de az még a gépen van . Majd mutatom azt is.

Köszöntőm új követőmet:Kála

10 megjegyzés:

  1. Jó olvasni az örömöd és a meglepetés pillanatát. Sok kis apróság tökéletes tárhelye.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szép ajándékot kaptál!!!
    láttam már az előző bejegyzésednél a fenyőtök alatt.... csak arra gondoltam azért van ott, hogy az aktuális kézimunkák kéznél legyenek.

    VálaszTörlés
  3. Hűha! Ilyenre már nekem is régóta fáj a "fogam":))
    Annyira nagyon klassz ajándék! eElhiszem , hogy nagy boldogságot okozott! hiszen Te is ugyanúgy nagy nagy örömet okoztál a szépséges kendővel Erikának!
    Két "angyalka", akik jó szívvel ajándékozza egymást!:)

    VálaszTörlés
  4. Csodás varrósdobozt kaptál! Használd egészséggel! Egyébként jól vagy?

    VálaszTörlés
  5. De gyönyörű ez a varrósdoboz! Nekem is ilyen típusú vagy, csak nem ilyen díszes-szép, én imádom! Gyönyörű ajándékot kaptál!

    VálaszTörlés
  6. Lányok jó megosztani az örömöm... köszönöm... És Persze Erikának is .... nagyon.......nagyon köszönöm..

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű ajándékot kaptál.

    VálaszTörlés
  8. Tudtam, hogy nagyon vágysz egy ilyen varró dobozra!Jó szívvel, szeretettel és örömmel adtam.....töltsd meg a dobozkát a varrós holmijaiddal........vedd birtokba.....használd....ne csak nézegesd.....és alkossál......szerezz vele örömet mindannyiunknak!

    VálaszTörlés