"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2012. március 18., vasárnap

xszemes ősz... pár száz...

Kényszer pihenő lévén sokat haladtam a képpel... Pár száz xszemet kell még "bevésni" aztán jön a nem szeretem..... a kontúrozás.... szerencsére nem sok van... utálom... de lehet hogy azért mert nekem nem sikerül szépre a varrás...
Most jöttem rá, még nincs igazi  nagy szerelem ami ezután következne... Igaz kevesebb idő lesz hímezni, hisz dolgozni is kell...
Helyesebben terv van, vagy lenne, de csak olyat választhatok amit látok.Nagyító meg hasonlók szóba sem jöhetnek.... 
Ilyen most....

itt hiányzik egy kicsi...

két kis levél is kell még...
Egy kis virág....  végre ...

15 megjegyzés:

  1. Hű, ez az őszi kép valami csodálatos. Nem adod nekem ajándékba mint első kommentelőnek? (Persze csak vicceltem, de elfogadnám!)

    VálaszTörlés
  2. Szépen haladtál, további jó munkát:)

    VálaszTörlés
  3. Már nagyon a finishben vagy! Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Vera! Ne mondd többször, hogy nem szereted, hiszen nyilvánvaló, hogy igen! Részleteiben is gyönyörű munkákat készítesz!
    Ha lehet egy-két privát kérdésem áruld el légyszíves, hogy osztott fonallal keresztszemezel-e, és ha igen annak hány szálával célszerű, mert kinéztem egy nagyon jópofa húsvéti mintát és eddig gyöngyfonallal X-eztem és szeretném az osztott fonalat is elkezdeni végre.
    Sok sikert a továbbiakhoz, szerintem nagyon ügyes vagy.

    A másik épületes vágyam, amint a Meseboltból kiléptem megfogalmazódott bennem. Vajon le lehet-e rajzolni, vagy fotózni egy-egy frivol lépést, mert láttam az eszközt és van egy nagyon régi fürge ujjak könyvem ahol sok minta van, de sajnos a kezdetek sehol nincsenek leírva.

    Ha esetleg valahol a blogodban már tettél említést róla, akkor kérnék egy linket.

    Nagyon köszönöm!
    Mariann voltam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mariann!
      Nekem igazából személyesen mutatták a hajócsipke rejtelmeit...
      Newsse írta Antal Laci blogját... én is csak őt tudom javasolni
      Egyébként a Yutob-on is sok gyakorlat és segítség van...Én is csak tanuló vagyok e téren...


      A másik kérdésedre is Newssee válaszolt... Én ezt két szálas Pupers fonalal varrom... A DMC talán szebb, de drága fonal...Persze mindenki maga dönt mit használ...


      A Yutob linkje. és innen már több videót találsz...
      http://www.youtube.com/watch?v=lrmGqkInEXs&feature=related

      Törlés
  5. Csak olyat csinálj amit lelkesít,ha nincs olyan akkor írj arról amit szeretsz.Mindenesetre ez a kép nagyon szép.Fene rossz hangulatod van,sebaj,egyszer ennek is vége lesz!

    VálaszTörlés
  6. Rossz a számlálód,nem 12.27kor írtam,sokkal később.

    VálaszTörlés
  7. Ez Ausztrália!Mesélj,hogyan s mint ott?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Beáta!
      Itt jó a levegő... DE... érdekes amikor irok a dátum jó, viszont ha másnál irok, más az idő nálam és másnál is más...Nézd meg irod hogy o 10 kor irtál, mégis a gép 4,09 irt... Tehát nem mi állitjuk be... Mindez nem érdekes....Egy a lényeg hogy itt voltál, itt vagy és irsz.. hogy hány órakor az nem érdekes... gyere és írj....


      Nincs rossz kedvem...

      Törlés
  8. Nagyon szépen haladsz vele, kitartás !!

    VálaszTörlés
  9. Ó nálad már ősz van :-)? Nagyon szép és a kontúrral még szebb lesz. Ez tartsa benned a lelket. Állítólag a titok hogy előtte kimosod és az anyag ha visszanyeri az eredeti keménységét talán jobban esik majd a hímzés.

    Ingyom bingyom én ezt ismerem, nézz be ide:

    http://qtp.hu/hajocsipke/eredete-eszkozok.php

    Egyébként pedig osztott hímző két szálával hímezzük az ikszeket ha 10 cm-ben maximum 50 öltés van. Ha ennél ritkább az anyag akkor jön számításba a 3 szál.

    VálaszTörlés
  10. Lányok köszönöm... és nagyon jó eső érzés... hogy írtok...Legyen szép napotok!

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Kedves Vera köszönöm, hogy vagy, és hogy ennyi olvasód van!
    Mindig is tudtam, hogy valami ilyesmire jó az internet.
    Most speciel áramlott az információ, lehet sok is egyszerre!
    Mariann voltam :)

    VálaszTörlés