"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2012. április 13., péntek

Csengetett a postás...

Ma megkaptam a csomagot amit  Mrs Yarnart játékán nyertem, vagy szerencsés voltam..Inkább szerencsés. Nagyon örülök  a meglepinek... szépséges szürke  fonal ,  tea filterek és egy kedves levél volt a borítékba...Köszönöm... köszönöm...
Természetesen  ha kötöttem belőle , mutatom.. Persze mi más készülhet belőle mint kendő vagy sál?
Egyébként nagy tea ivó vagyok,  ma már illatozhat egyik teaféleség..... 

Szép színe van 




Köszöntőm  új követőimet: Doni   @......    ,Rozy

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szép ajándékodhoz! Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Gratula! Szép az a fonal!
    Hagytad kétszer csöngetni a postást? Mert mindig kétszer kell... :)))

    VálaszTörlés
  3. jó kötögetést! kíváncsi vagyok, milyen mintát választasz hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a hozzászólásokat!!!Legyen szép napotok!

    VálaszTörlés