"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2012. augusztus 30., csütörtök

Szütyő, avagy egy kicsit más..

Megint új munkába kezdtem... Igaz, ezt is régóta nézegettem, csak nem tudtam eldönteni, hogy is fogjak hozzá... Kicsit mérges voltam magamra, mert mint aránylag gyakorló varró/bolti ruhám, ruhánk nincs, mindent én varrtam/ most mégis kifogott rajtam....Feledékeny   vagyok, vagy kiestem a ritmusból... Nem hiszem el, hogy kifog rajtam egy szütyőőőőőőőő...
Sokáig töprengtem a csücskén...... ilyen balgaság...... hát nem jöttem rá... Egyik reggel kinyitottam

 a szemem......és megvilágosodott.
Igen ám, csak a méreteket nem tudtam.... Na mindegy, nem részletezem....ilyen lett....... Nem ilyet gondoltam, de az elszabása végett ilyen  és ekkora lett... Most találtam jó mintát.
Ajándékba ment. remélem örült aki kapta... 







Ez sem ment egyszerűen mert kimaradt....... de megoldva.

Van benne merevítő is, és vastag vatelin szerű... szaknyelve?
Elengedhetetlen rózsám csokin is...


Kicsit meg vagyok fogva, de azt hiszem új követőm Antal Laci... és köszöntöm.

12 megjegyzés:

  1. Nem értek a hasonló szütyők készítéséhez viszont nagyon tetszik!
    Kellemes, jó színe van és biztosan jól kihasználható, ügyes:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretét... tudod most azééééééé....kell nekem is.. na majd mutatom.

      Törlés
  2. Ügyes dolgokat találsz ki! Nekem szütyőt nem jutott volna eszembe varrni, nem is tudom kinek lehetne. Most azonban már benne van a gondolati világomban, így bármikor adódhat nekem is varrásra alkalom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lidi!
      Pl magadnak...... akár zsepitartót... Nekem is ,sosem jutott volna eszembe ha nem látom másnál....Nyugodtan állj neki... csak ihlet kell...és mutasd....

      Törlés
  3. érdekes, mostanában én is (újra) varrogatok. egyelőre bevásárlószatyrokat :) de még szörnyen kezdő vagyok :( pl a béléssel én még nem tudnék mit kezdeni, pedig a horgolt táskáknak is jót tenne. nagyon szép anyagot választottál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva... A Bartába vettem az anyagot, nem csak ezt... elfelejtettem megmutatni...Mutathatnád mit varrtál... Mindig tanulunk egymástól....

      Törlés
  4. Újabban én is szívesebben varrok géppel, mint hímzek.
    Ügyes munka, látom Te is szeretsz sokfélét kipróbálni:)Azért kellett egy kis idő az elkészítéséhez, olyan klassz lett! Még ha nem is így képzelted:)
    Zsepi tartó? Nem is rossz! Lehet, hogy kipróbálom!:)
    Köszi az ötletet!:)
    Szép hétvégét Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva annyi de annyi tervem van... a varrógép asztalhoz nem férek... Már két éve várt két nyári nadrág kiszabva, meg kettő őszi...
      De hogy a zsepitartóhoz visszatérjek, tényleg jó ötlet... akár magunknak, akár ajándékba...

      Törlés
  5. Ez nagyon jó lett! Igen, nehéz ezeket az apró táskákat elkészíteni.
    Hol a piros nadrágod?! Jut eszembe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea... Tegnap rajtam .... például....Kicsit szokatlan, mert vagy térdnadrágot, vagy hosszút hordok, de hogy boka fölötti legyen..... De jó , kényelmes.... igazi nyári....

      Törlés