"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2012. szeptember 5., szerda

BrRRRRRRRRRRRRRRr...

Szeretem az állatvilágot  meg a természetet is... De vannak  amiket csak messziről és semmi pénzért meg nem fognám ,és ők se érjenek hozzám....Ilyen  az imádkozósáska is....Fiam pont az ellentétem... 




Szép szép...... csak ne érjen hozzám.

6 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig!!! Jó egészséget, alkotókedvet, és akkor lesz sok sikerélményed:-)
    Most Neked való helyen vagyok: Madridban nincsenek repülő-mászó rovarkák - talán az állandó reggeli-esti szél, ami a 6-700 méteres hepehupás fennsíkra lelöttyen az 50-60 kilométerre levő ezer méterrel magasabb csúcsokról... Meg száraz is itt nagyon a levegő - hirtelen alkonyodik-virrad, mert nem párába merül a nap. És nincs pók és pókháló!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa a köszöntésedet!
      Bizonyára szép helyen vagy.... beszámolót is olykor olykor kapunk... mégsem irigyellek... Itt is ,ott is .... nem lehet könnyű...Vigyázz magadra! Puszi!!!!!!!!

      Törlés
  2. Rám is ilyen pottyant...majdnem szívrohamot kaptam,,,Rece-fice jobb helyet talált...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a gratulációt... Emlékszem. olvastam..... Jó hozzád menni mert mindig történik valami...

      Törlés
  3. Ja? Bocs, figyelmetlen voltam. ÉN IS ! Sok boldogságot kívánok !

    VálaszTörlés
  4. Nem szeretnék én sem lemaradni, Sok Boldogságot kívánok!!!Engem is ki lehet üldözni a világból a rovarokkal. Az unokáimnak azt tanítják, hogy a hangyát sem szabad bántani, naaa de a lakásban...........???? Pedig gyerekkorunkban összefogdostuk a szöcskéket, mennyit változott az ember!!!!

    VálaszTörlés