"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2012. szeptember 22., szombat

Frivolitás, hajócsipke... harmadik sor.

Jó hogy minden visszazökkent a kerékvágásba... nem bírom a felfordulást... és főleg ha a gép vacakol... pedig most vacakolt... Sikerült a betűket elnyomnom hogy írni nem tudtam tegnap délelőtt... Igaz sietnem kellett elintézni a dolgaimat hogy -e pár napba ne keljen semmihez sem nyúlnom... Nehéz is lenne ,mert  magányra és szobára vagyok ítélve.
Hogy visszatérjek a géphez, ma képeket nem tudtam feltenni pedig nagyon azon voltam ,mert a terítő harmadik sora is elkészült..Idő ---annyi mint a tenger.és csak ilyenekkel kell,    illetve  lehet foglalkoznom... Jó is ,meg rossz is...Ráadásul most nem is a gép hanem a fényképezőgép volt a ludas, illetve aki próbálgatta mit lehet még a géppel csinálni...például ezt... hogy nem lehet képet feltenni...De végül jót is csinált a párom mert rá jött egy-két dologra amit a fényképezőgép még tud. Na innen számolva remélem egy-két dolog megoldódik...
NA de hogy elmeséljem jó kis tekergős ez a minta.Nem mondom hányszor vágtam ,mert bontani sem tudtam...de megoldottam....Most jön még egy sor ami  felteszi  az I-re a pontot. legalábbis remélem...
Már azon gondolkodom milyen fonalból kéne még egyszer elkészíteni...Nekem nagyon tetszik....






Nagyon szép tartalmas hétvégét kívánok!!!!

2 megjegyzés:

  1. Húúú, ez egyre bonyolultabb.... és egyre gyönyörűbb!!! :)
    Lemaradtam valamiről... miért vagy szobafogságban???

    VálaszTörlés
  2. Ildikó! Köszönöm hogy írtál...

    VálaszTörlés