"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2012. szeptember 14., péntek

Táska...? vagy valami más?

Sikerült olyan horgolócérnát szereznem, helyesebben turkálni, ami később derült ki, hogy szinte mindenhez vastag.... Egy- két angyalkás ablak díszt készítettem belőle... de annyi  angyalka sem kell amennyi fonal van... vagy volt...Sokáig csak nézegettem mit is lehetne vele kezdeni... míg táskát láttam négyzetekből... .és beugrott........ÁÁááááááááá... nekem is kéne horgolni egy táskát... Napokig minden este gyártottam őket... szépen gyarapodott... eljött az összeállítás ideje ... kicsit unalmas volt összevarrogatni, de hát istenem, minden munkának van rossz fázisa is...ÉÉÉÉÉÉÉÉÉs akkor jött a bélés és a merevítő.Na itt már kezdődtek a problémák... Nem olyan lett mint gondoltam... Sokáig tipródtam. forgattam... arra az elhatározásra jutottam... hogy pihentettem a projektet míg valami jobb ötletem nem lesz..."Nem ilyen lovat akartam"...címszóval elraktam./.csak nem mélyre./
Lehet hogy bevásárló szatyor lesz belőle? Ahhoz még egy ,  két   három .. kocka kell......






Béléssel és merevítővel már le sem fényképeztem. annyira de annyira......x


Legyen szép derűs napotok!!!!

5 megjegyzés:

  1. Van így az ember, hogy elindul, aztán megtorpan... az nekem is be szokott jönni, hogy kicsit félre rakom... aztán egyszer csak beugrik, hogy mi is a megoldás :)
    Legyen Neked is nagyon szép napod!

    VálaszTörlés
  2. De jó Neked, hogy ilyet tudsz! :)))

    VálaszTörlés
  3. Eljön az ideje , amikor tökéletesre fogod elkészíteni. Nekem is sok mindenem van félre téve. majd egyszer megcsinálom őket:)
    Legyen kellemes a hétvégéd!

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom elképzelni sem, mi az ami nem tetszik rajta? Talán valami szép fül vagy virágok nagyon fel tudják dobni az ilyen egyszerű mintát.

    VálaszTörlés
  5. Lányok köszönöm a bátorítást.........Ötlet már van a folytatásra, de várok hátha még jobb javítás jut eszembe.

    Legyen szép napotok!!!!

    VálaszTörlés