"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2012. november 29., csütörtök

Tegnap akartam nagyon mutatni....

De nem tudtam befejezni.......Ha nincs kész, teszek fel mást...így kerültek fel az  előző képeim.......Persze nem történt volna semmi, ha nem rakok fel helyette........DE valami motoszkált.......és muszáj volt.....írni is tegnap...

Mára sikerült a szépségemet befejezni... helyesebben ezt a kört... Nagy dilemma, hogy kell e  csinálni a terítőt...kinek és minek... ha csak magamnak...nem.... tegnap azt hittem a fonal is elfogy, hoztam hozzá... de épp kifutotta így is...Most még az angyalkákat is abba hagytam,   hogy   ezt tudjam csinálni....Látom azért akad benne hiba... de az enyém..... és forgatgatom ,simogatom...nem hittem soha,  hogy  a hajócsipkével valaha eljutok eddig is...SZÁMOMRA ez nehéz szülés volt...Tudom, sokaknak egy- kettő és már megy is nekik.. de nekem nem ment... már, már feladtam...de örülök most.......

Utolsó  összefűzése...a soron



16 megjegyzés:

  1. Eszméletlen ügyes vagy! Nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
  2. Hűűűűűű! Mesés! Így voltam én is ám a hópehely horgolással! Nehezen indult,sokszor utána kellett néznem dolgoknak,de aztán olyan jó,ha elkészül!

    VálaszTörlés
  3. Kár lett volna feladni, de azért ezt nem hagytuk volna:-)
    Szép lett ez is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett. Csak egy ötlet, hogyan tudod felhasználni: ha gyapjúfilchez öltögeted, és a két formára vágott gyapjúfilclapot összevarrod, akár pelenkaöltéssel, akár géppel, a kettő közé tehetsz levendulát, meg egy kis tölteléket,hogy puha legyen, a tetejére szalagot, kész a levendula korongod!

    VálaszTörlés
  5. Hűűű, már nagyon profi vagy! Ez meseszép lett!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kellemes ránézni! Rengeteg munka lehet benne! De a végeredményért megéri! Szépséges lett!:)

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikusan szép! Én el tudnám képzelni díszpárnának. A párnahuzatra csak rá kell öltögetni.

    VálaszTörlés
  8. Kapod a jobbnál jobb ötleteket, hogy mire is tudnád felhasználni. Talán ha méreteket is írtál volna több ötletet kapsz. Viszont nekem is tetszik:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon gyönyörű, örülök, hogy így haladsz vele.
    Néha kell egy kis sikerélmény hogy tovább folytassuk!
    Üdv. Mariann!

    VálaszTörlés
  10. Szerintem kellenek a terítők. Minden bútort feldob egy szép darab. Én teszek mindenhova, ahova csak tudok:-DD

    A te terítőd meg egyszerűen csodaszép!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép! Szerintem egy új technika elsajátítása senkinek nem megy ripsz ropsz. Amúgy meg mindegy meddig tart, érdemes kivárni a végeredményt-mondom én a türelmetlen.Hja, és hogy most hova tegyem az új munkát, az nekem is örök kérdés!
    Előző bejegyzéshez: tényleg fél a cica egyedül?
    Nagyon tetszik a szúnyoghálón keresztül készült kép.

    VálaszTörlés
  12. Minőségi szép munkák.
    Üdvözletem küldöm Májuska Marika

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok, szépséges!
    Nagyon ügyes vagy!!
    Hogy minek csinálni?
    MERT ALKOTNI ÖRÖM.

    VálaszTörlés
  14. Verácskám, kalapot emelek előtted, gyönyörű a frivolod, meg a kendőid is..... egyszóval szuper ügyes vagy..... a hajócskáért különösen gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  15. Csak amulok es bamulok.Csodaszep lett.:)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépen köszönöm a megjegyzéseket...és az ötleteket...Azt hiszem simán terítőként fog működni mint a zöld terítő... De nagyon jó ötleteket kaptam ami még máskor jól jöhet...
    Külön örülök hogy nem vagyok egyedül terítő mániás... Minden barátnőm, ismerősöm, sőt a saját menyem sem szereti a terítőket, sem horgoltat, sem himzetett......mert nem divat, nem szereti,mosni kell és hasonló kifogásokat hallottam...
    Mindenkinek nagyon szép hétvégét és készülödést kívánok Puszi Nektek!!!

    VálaszTörlés