"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. február 18., hétfő

Kesztyű és sál.

Mint ahogy említettem, neki fogtam kesztyűt kötni. Ez mindig egy új kihívás...Kész is lett, olyan amilyet barátnőm szeretne... érjen végig az ujjain is. Olyan lett....és nem egy, hanem kettő pár... A színeset már rég kötöttem, de maradt még fonal, és mivel elég kötött szín, így gondoltam egy "sálra," kicsi sálacskára .... Jó nagy köröket csináltam, abszolúte fölöslegesen.... a minta terén. Ugyanis a mintát nem is lehet látni, kötnöm sem volt egyszerű,, ép ezért...Szóval ez is kész....



Nos ezt a fonalat kaptam ajándékba.... A Fonalam hu...boltból való



Hétvégén sütöttem is... Mit mondjak, sikerült már sokkal jobban is sütésem... szóval most nem írom honnan van.... de ehető volt... itt a tányér jobban tetszik...Ez sem maradt meg.../mármint a süti nem maradt meg./




"""Legyetek jók... ha tudtok........."""

16 megjegyzés:

  1. Ilyen VUKos készletem nekem is volt, már csak ez a tányér, és a pohár van meg belőle. Anyukám ereklyeként őrzi. A sütivel semmi baj nincs - így ránézésre, csak az íze legyen jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a tányér készlet a fiamé volt.... az unokámat is kiszolgálta... Szépen elkészített készlet...Igaz hiányzik belőle.. Amúgy imádtam mint film is.... A süti végül is finom volt, csak nem ilyenre számitottam...

      Törlés
  2. szerintem is felesleges mintát kötni tarka fonállal, úgysem látszik. remélem, hamar eljön az ideje ezeknek a kesztyűknek :) mi baj a meggyessel? képen finomnak tűnik. tudod, mire vágyok? vagy ezer éve nem ettem fordított meggyest. nincs meg véletlenül a receptje?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, már hamar rájöttem... hogy simával kellett volna kötni.... De csak sima kötést nem szeretem... hát igy történt hogy szenvedtem... KÉpzeld Éva közben megtudtam hogy van rövid és hosszu szinátmenetes fonal... Na én ezt sem tudtam... Vénségemre mennyi mindent tanulok...
      Remélem ha sikerül a keresett receptet megtalálni megosztod velünk is...a sütit...Egyébként nagyon csendbe vagy...

      Törlés
  3. Nagyon jó színe van a fonalnak és kiterítve a minta is látszik :) Klassz lett mind a kettő! Gyors vagy!
    Meggyes süti csak jó lehet :) - örülök, hogy a tányért nem ettétek meg :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tányér már csak emlék, ezért nem eszük meg...Olyan régen volt a fiam kicsi....
      Én már látom Te nagyon szeretted a szinátmeneteseket, főleg amibe sárga szin is van...Van még tartalék tarka barka kötőfonalam és sárga is van benne...csak tervem nincs és időm...

      Törlés
  4. gyönyörű a színe a sálnak, kesztyűnek.
    nekem olyan ősz-színe van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi igazad van ,inkább őszi mint tavaszi szin... de ilyen ocska időbe még ez is jóbb mint csak a szürkesség... Persze a szürke szin is szép...
      Nosza elő a kötő és a horgolótűkkel... Én is akkor kezdtem újra mikor blogolni kezdtem... sőt hajócskázni egyáltalán nem tudtam, sőt a kendőt itt tanultam kötni és a horgolást is itt kezdtem el...Segitünk ha kell...

      Törlés
  5. szeretem a fehér kötött holmikat, remek lehet abban a fehér kesztyűben sétálgatni, és úgy néz ki még egy darabig szezonja is van, persze a színes sál, kesztyű is klassz lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva valamikor el sem tudtam volna képzelni hogy a fehéren kivül van más szin.... sőt színes is van. HMM......... ilyen sokat változunk...
      Örülök hogy újra látlak...és remélem megérkeztek a gyerekeid már....

      Törlés
  6. Nem győzöm csodálni a munkáidat :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... gyere máskor is és nézelödj...

      Törlés
  7. Szuper kesztyűk! Engem is érdekelne egy igazi körben kötött kesztyű, szerepel a listámon. De te már régen elkészítetted még engem csak a gondolat kerülget:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jutkám... van egy két dolog amit meg kell fogadni, mert a tűk mindig a földön lesznek... Én nem kötök sem túl szorosan sem túl lazán, de mindig egy két tű a földön landolt...Hogy ,hogy kell csipkéset kötni azt még nem tudom... de sosem gondoltam volna hogy ezt is megtanulom akár csak ezen a szinten...Valóban vigyázzni kell mert 5 tű felfele nézve elég balesetveszélyes... SÜNÖS...

      Törlés
  8. Nagyon klassz!
    Hű! Hány tűvel készül az ujja?
    A süti nyami!

    VálaszTörlés
  9. Drága Beám 5 tű, ha ép nincs a földön, mert szeret kicsúszni mindig...De kell még kötnöm.... magamnak is... Amennyire féltem, annyira élvezem ahogy gyarapodik......
    Végül is finom volt a süti..
    JA és köszi a mintát....aranyos...

    VálaszTörlés