"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. február 10., vasárnap

Madarak és megint madarak...

Nem gondoltam, hogy megint előjövök a madarakkal... Jutka említés tett a madarak szeretettéről... Tényleg nem  tudom honnan  jött, de imádom nézni is és hímezni is ... Most egy párat hoztam....a többiek elrepültek  erre-arra..



Egy kis gombaszósz jöhet?
Könnyű és finom...
Nagyon finom sült húsival, én üresen szoktam enni...

Süti is jöhet?Még jó hogy készítettem képet, mert később már nem volt módomba... egy kettő és már el is fogyott


12 megjegyzés:

  1. Szépek a madárkáid! :) Mi lesz a végső formájuk?
    És az ételek! Imádom a tejszínes gombamártást, hát még a kelt kakaós (fahéjas) csigát! Összefutott a nyál a számban, komolyan!

    VálaszTörlés
  2. Na csak kivártam, hogy betöltődjön az oldalad. Nem tudom miért, de nálam néha alig hozza be, vagy olyan sokat kell várni, hogy az nem normális. Még Bakternő és néha Laucica oldalával járok így. Pedig gyakrabban kommentelnék mindenütt:-DD

    Szóval olyan szépek a madárkáid!
    A süti meg eszméletlenül csábító.

    És egyre nagyobbakat hajócsipkézel. Nekem személy szerint a fehér mindig sokkal jobban tetszik, mint a színes. De nagyon szép minden terítőd!

    VálaszTörlés
  3. Madaras mintákat hímzel mostanában?
    Sok fajtát sikerült egy csokorba szedned.
    Most csak hímzed őket egyszer, majd mind készre varrod?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! A kék a kedvencem, meg a páros, meg a többi :)))
    Köszönöm, gombát nem kérek! De a fahéjas/kakaós csiga jöhet! :)

    VálaszTörlés
  5. Juj, nagyon szépek azok a madarak!!!

    VálaszTörlés
  6. De szép kis madaraid vannak :) !

    A süti - nyami :), én szeretem a gombát is, de főleg rántva:)

    VálaszTörlés
  7. Igazán szépek a madárkáid. A süti is nagyon tetszik, csak ne kellene vigyázni a kilókra :)!

    VálaszTörlés
  8. Madarakat is, gombát is, sütit is szeretem. :)

    VálaszTörlés
  9. Érdekes én is szeretem a madarakat,de nagyon keveset hímeztem....Látom Te annál inkább a madaras korszakodat éled;-)Kedveseket és szépeket hímeztél.
    A csigáid is klasszak,gondolom azóta mind elmászkált valahova;-)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  10. tényleg, mi lesz a madarakból? finomakat készítettél :)

    VálaszTörlés
  11. Fogalmam sincs mi készül majd belőlük... Van egy nagy bonbonos doboz, abba várják, hogy jöjjön ihlet...
    Gombát én is ritkán készítek, bár rántva is szeretem,Apa nem eheti...
    Sütit meg én nem , mert nem tudom hol a határ... mióta nem dohányzom, élek ,halok a kelt sütikért, bár a többit is megeszem..Valahogy szabályoznom kell a mohóságomat...igy kevesebbet sütők
    Mindig van egy korszak, csak kendő, csak szív, vagy csak madár...vagy csak gomba... ilyen hóbortos vagyok...
    Mindig van egy kicsi kötés, himzés, hajócsipke.... kicsi horgolás. azért készül lassan...
    Dóra nem tudom mi lehet az oka, hogy nehezen tölti be a géped az oldalam...
    Köszönöm hogy itt vagytok, hogy megjegyzést hagytok! Kivánok szép hetet!

    VálaszTörlés
  12. Sok szép madár együtt, jól mutatnak !!

    VálaszTörlés