"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. április 13., szombat

Egy nehéz hét után...

Nagyon vártam már, hogy újra nyíljanak a virágok. Mindegy hogy milyen és milyen színbe....csak virág... 
Árgus szemekkel figyeltem a kaktuszaimat is, nagy- nagy szomorúság fogott el, mert tíz valahány éves kaktuszom fel mondta a szolgálatot, és még jó néhány fiatalabb is... Hiába mondják igénytelen a kaktusz és teleltetése... Nem igaz,  a fóliasátorba kifejezetten utál lenni.... Nem is ragozom........ És még mindig nem lehet kitenni őket...
De hogy visszatérjek a kerti szépségekhez, amiről már azt hittem nem lesz semmi sem , feltört, nyílik és nem is akármit... 
 A múlt héten a teraszon végig menve vettem észre beindult a  clematis is... Igaz nagyon "suttyomba."..


Idén nyílik először, tavaly csak a zöldje nézelődött...



Amíg ezt a két utolsó képet készítettem, Macim drága fetrengett a pocsolya mellett...

A tulipánt ma fényképeztem, most van , volt egy kis időm, és akkor láttam a posta ládába van valami...

Kedves Andicsek! Megkaptam  az ajándékot nagyon köszönöm.... 



8 megjegyzés:

  1. Kedves Vera! Régi adósságom volt már.... de nagy szeretettel készítettem, küldtem!:)

    VálaszTörlés
  2. Végre itt vannak a virágok:-) Még a hangulata is jobb az embernek:-)

    VálaszTörlés
  3. Csodás virágaid vannak! Annyira jó látni a színeket, a napfényt! Szép hétvégét Neked is! :)

    VálaszTörlés
  4. Hétvégén pihend ki magad, majd kezdődhet egy újabb nehéz hét. Esténként pedig nagyon pihentető leülni kézimunkázni:)))

    VálaszTörlés
  5. Szépek a virágaid !
    Szép hétvégét !

    VálaszTörlés
  6. Sajnálom a kaktuszaidat!
    Viszont a virágaid örömmel mutogatják magukat, bontogatják szirmaikat! Remélem, már ilyen jó idő is marad!
    Melegedő, virágbontó szép tavaszt kívánok!

    VálaszTörlés
  7. De szép minden: az ajándék virág és a valódi egyaránt.
    Hírtelen nyílik nálam is minden, de a tulipán nagyon gáz. Az idei év furcsa dolgokat produkál:mini nárciszt például.

    VálaszTörlés
  8. Remélem jól vagytok... Fürdünk a napsütésbe és örülünk a sok szép virágnak... Hiába a tavasz a legszebb hónap....Köszönöm hogy meglátogatok..és hogy irtok... Nem is tudom kell e több! Mindenkinek szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés