"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. április 24., szerda

Hajócsipke megint.

Ugyan nem  most készült... De valami hibát sikerült összehoznom, mert mikor kész lett ugyan csak jó hullámos lett... Talán valamit rosszul értelmeztem, több a csomó, vagy a pikók hosszúak.... Aztán jött az ötlet, mi lenne ha átvasalnám.... Csodát csinál egy vasalás..Megint a kedvenc fonalból, és még mindig maradt a hajócskán...





És hogy a sárga színnél maradjak.... Most  virágzik a mahónia is... Éreztétek a mámorító illatát? Nem is tudom mihez lehet hasonlítani, mézes émelyítő, bóditó illata van... Nem csoda hogy a méhek imádják


Hát nem gyönyörű????

7 megjegyzés:

  1. Megunhatatlan és mindig új kihívásokat adó hajócsipke:)
    Nem tudtam a mahónia édes, mézes illatáról.

    VálaszTörlés
  2. dehogynem! és nagyon szép a csipkéd is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a fonal, én még gyáva vagyok elhajózni:-D
    Te viszont újból csodát alkottál.
    (Én mosás keményítés után gombostűzöm a pikóknál és nem kell vasalni, bár kérdés, h 65x65cm.-es szélcsipkét ugyan hova feszegetek ki? :-o

    VálaszTörlés
  4. nekem is volt mahónia, de megtámadta a levelét valami gombabetegség, nagyon csúnya lett és kivágtam:(

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű a virág, de a munkád is! Olyan csodaszépeket készítesz! Szerintem megbirkózol Te már bármilyen bonyolult mintával, hiszen hatalmas akarás és kitartás van benned! :)

    VálaszTörlés
  6. Megúnhatatlan ez a fonal :) Csodás terítő! Gyönyörű virág! Szinte érzem az illatát! :)

    VálaszTörlés
  7. Naná hogy szeretik a méhek! De miért szeretik a sárga pólót?

    VálaszTörlés