"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. április 2., kedd

"Vakondtúrás"

Jó lehet elég volt a sütikből,úgy tele ettük magunkat, most mégis elhoztam megmutatni  a húsvéti tortát... Vagy tíz éve csináltam utoljára, mert akkor volt igazán kicsi az unokám, és imádta a vakondtúrás tortát....
Félkészen lehetett kapni, de én nagyon éreztem a tartósító szagát, és ízét, így át kellett kicsit alakítani, és  a saját anyagból hoztam össze...Több szempontból is megnyerte a tetszésemet, mert nem édes...és gyümölcs is van benne. Anno vettem egy kis vakondot és azt tettem a torta tetejére.... Nagy öröm volt....
Receptet nem  írom, nem  kell hozzá nagy tudomány... Egy kakaós  tészta az aljára, banán, tejszín egy kicsi zselatin ,"vakolás"és kész.....








Nos? Jó étvágyat!!!!!!!

Van jó néhány új követőm, de orosz betűkkel van írva....nem írom a neveket, /nem is tudom/ köszöntőm az új követőimet....és Beát, aki ügyesen kitörölte magát és most újra nálam van.... csodálkoztam is ki lehet aki még a képét is törli.... csak egy tévedés.... volt szerencsére...

10 megjegyzés:

  1. Hm... Fincsi lehet! Én még nem kóstoltam a vakondtúrást, de nagyon jól néz ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen.... nem vagyunk egyformák... van akinek ilyen, van akinek más ízzlik...Nem tudom megmondani mennyi zserbót készítettem már, de nem szeretem... nem is eszem belőle...

      Törlés
  2. Nagyon finom lehet! Még nem csináltam ilyen sütit így az ízét sem ismerem! Nem szép dolog hogy nem írtad le pontosan a hozzávalókat, most nyomozzak hogy mi a recept?:-))

    VálaszTörlés
  3. nagyon guszta és tényleg nem látszik bonyolultnak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nem bonyolult.... és aránylag hamar kész...

      Törlés
  4. Guszta nagyon és biztos fincsi is!

    (Érdekes , hogy pont tegnap éreztem késztetést a frivolhoz, készült egy fehér könyvjelző, és most a színes párja. (Ugyanolyan fonalból mint amit az előző bejegyzésedben mutattál:-) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó hogy itt vagy... Nekem is onnan van a fonal, ahonnan Neked....Sajnálom hogy akkor nem kértem még belőle... Szerintem ez a szín a legszebb... lehet hogy a sárga szin miatt... Egy biztos az Ildikónak meg nekem nagy kedvenc...kár hogy nem lehet minden boltba venni.
      Mikor mutattod meg????

      Törlés
  5. Óóóóóóóó,egyszer régen csináltam én is ilyet,gratulálok Vera,ez nagyon guszta!:-)))))

    VálaszTörlés
  6. Már rég kerestem valami banános sütit (néha veszünk többet belőle, az utolsók meg mindig csak kallódnak szomorúan barnulva, így legalább fel tudom használni), ez nagyon finomnak tűnik!

    VálaszTörlés