"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. május 11., szombat

Terítő második sora is kész/hajócsipke/

Már- már unalmasnak is tűnik sokszor... De most is nagyon tetszik. Hogy lesz e folytatás nem tudom.Bele fogtam a következő sorba is, ugyan így megy tovább mint ezek a motívumok. A fonalat jól elkutyultam. Azt hittem hogy"az  a márka," aztán kiderült mégse.. SSSSSzóval nem tudom.......egy biztos jó tartása van, kicsit így utólag vastagnak gondolom./Így legalább látom a csomókat is/


kicsit homályosnak tűnik

Mivel a terítő fehér, hogy stílusos legyek fehér virágokat "kötöttem csokorba"





Jó pihenést kívánok!!!!!!!

fotózáskor a segítségem most_-Maci volt


10 megjegyzés:

  1. Fehér a megunhatatlan, elegáns, tiszta, örökké szép! Fehérnek is rengeteg árnyalata van.
    Tetszik a csokrod és a csipke is.
    Neked is legyen szép a hétvégéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és azon gondolkodtam, már aránylag régóta ísmerlek, mégsem tudom melyik az igazi kedvenc színed... Mindig olyan szépen irsz mindegyik szinről...Neked meg szép hetet, miután már hétvége után vagyunk!!

      Törlés
  2. Unásig ismétlem, de így igaz: nagyon szépek a virágaid! Örömmel ismertem fel, hogy az egyik fajta nekem is van :)
    A csipketerítő pedig gyönyörű!
    Neked is legyen szép, pihentető vasárnapod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildikó köszönöm...igen mikor feltettem a képeket, akkor jutott eszembe hogy Te is tettél fel ilyen virágot...de nem baj...imádom őket... de egyre kevesebb van, és egyre többnek felejtem el a nevét
      Neked is szép hetet!

      Törlés
  3. Milyen márka? Hátha van nálam egy kevéske fehér még amit nem pingáltam be.
    Ha nem elég szólj, segítek tudod!
    A virágaid csodásak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos ráadásul megtaláltam a cimkét is pupets 10-es...tudtam hogy vettem egy nagy gombocosat, csak nem voltam biztos benne...Kata köszönöm a segítséget..

      Törlés
  4. Van olyan holmi, amihez nincs a kertedben hozzá illő virág? :D
    Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen van...Sőt üres ládáim vannak, amibe virág nincs ültetve... Vagy 20 láda árválkodik... Idén még a büdöske se kelt ki..

      Törlés
  5. Nagyon szép a csipke és a virágok is.

    VálaszTörlés
  6. Eliz, Farci köszönöm...
    Legyen szép hetetek!!!
    Mindenkinek kívánom kerülje el a szél és vihar!!!!!!!

    VálaszTörlés