"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. június 11., kedd

Egy kicsi ez... meg az..........

Bizonyára ez az idő is besegít, hogy nyűgős vagyok, bár van jó néhány elkezdett  munkám, amivel ép nem haladok...Közben az  motoszkál egész nap a fejembe, hogy milyen szemét emberek vannak...Jól érzik magukat, hogy másoknak károkat okoznak.


Tegnap, a fiam, ahol laknak, a parkolóba hagyta a motorját.. Valakiknek útba volt, vagy csak unatkoztak, mert felborították..  Egy ember nem tudja felborítani, és magától sem borul fel. Hozzáteszem, veterán motorról van szó... Nem tilosba állt, és nem állt útjába senkinek... Nem sorolom mekkora kárt csináltak.
Tudnék jó néhány dolgok mondani, amivel játszhatnának a rongálók...


Tudom, elmegyek, 
 veszek egy szatyrot és kész... nincs vele munka, macera...megmarad az időm, nem csinálok vele kupit. DE ennek a szatyornak, vagy szütyőnek nagy értéke van..Mintha tegnap hozta volna Anyu az anyagot, hogy megtetszett neki, és összesen ennyi volt csak, varrjak egy kis nyári ruhát belőle.A ruhát kinőttem, sajnáltam eldobni.. Eddig a szekrénybe volt, és most az az ötletem támadt, legyen belőle szatyor, vagy táska, bármennyit is szenvedek a varrásával, mert megint túl bonyolítottam a dolgokat...Nos, eddig jutottam, már bontottam is ... de a jó munkához sok idő kell

még van vele dolog
Közben neki álltam kötni is...Stólára gondoltam.... alig lehet látni olyan vékony.


Tegnap, a vihar előtt egyik levendula bokromat leszüreteltem. Módját se tudtam megadni... hogy nézegetem, szagolgatom , ücsörgök a bokor mellett,hanem ripsz- ropsz, vágtam csomóba ahol értem.
Volt megint földindulás... akkora széllel, azt hittem mindent elvisz.... 

Vigyázzatok magatokra!!!!

9 megjegyzés:

  1. Hagymavirágod szépen kinyílt a testvérkéje nálam is virágzik. Kaktuszod milyen sok bimbót hozott, levendulából mi lesz zsákocskák gyomrát töltöd meg??
    Stóla minta nagyon ismerős talán már volt megkötve?
    A táskáról már nem is tudok kérdezni egyszerűen, gyönyörű és hasznos darab lesz!

    VálaszTörlés
  2. Pont most akarok én is egy táskát varrni, amolyan dosszié hordozónak. Anyagot már kiválasztottam, nekiállok már én is és megvarrom.
    A tiéd nagyon szép, látom ki is bélelted, így biztos jobb a tartása.
    A kaktusz jaj de aranyos:) úgy bírom, mikor tele vannak kis bimbóval, virággal. Szépek.

    A levendulát én is le akarom vágni, de annyira sajnálom, mert csak egy bokrom van és olyan finom illata van, mindig érzem az udvaron.

    VálaszTörlés
  3. Klassz lesz a táska, a virágod szépséges ... a levendula jó soknak tűnik, lehet illat mellette:-) Tényleg mit csinálsz belőle?
    Sajnálom, h a vandálok miatt károtok van, de most mindenki ideges és nyűgös talán emiatt egy ártatlan tárgyon vezette le valaki a dühét? Na persze ez nem mentség számára. Mert ezt egy bocsival nem lehet elintézni:-(( Feljelentettétek?
    Szép lesz a stóla is, jó sokat kötöttél már bele.
    Én még harcolok egy kicsit a hajóval, aztán lehet váltok, és horgolni fogok, valahogy állandóan másutt jár a fejem.

    VálaszTörlés
  4. Egyesek nagyon ráérnek, jó dolgukban nem tudnak mit kezdeni magukkal. Abban lelik örömüket, ha másnak kárt okoznak. Tavaly a fiamék parkolójában egy reggelre az összes ott parkoló autó gumiját kiszúrták. Volt, amelyiknek mind a négyet. Szerencsére két nap múlva elkapták az illetőt, tetten érték egy másik parkolóban, amint éppen szurkálta a gumikat.
    Nagyon szépek a virágaid.
    Klassz lesz a táska is és a stóla is.

    VálaszTörlés
  5. Beautiful flowers, especially the first big one!

    VálaszTörlés
  6. Ez a táska ötlet nekem nagyon tetszik, így tovább is él az emlék, szép használati tárgyként, ügyes vagy.
    Szépek a virágaid, a levendulának szinte érezni az illatát.

    VálaszTörlés
  7. Hello Vera ! én is ilyen belekapok ebbe-abba típus vagyok, bár most meg kell harcolnom a sok gazzal a kertben, meg aztán a borsó is érik, a cseri is érik, az eper is érik, szóval van munka bőven. Már a múlt héten el kellett volna kezdenem egy kép festését, ami házi fedat, de nem jutok hozzá, vagy nincs ihlet, nem tudom. Talán ma elkezdem. Puszillak, szépek a képek, és ügyes vagy !

    VálaszTörlés
  8. Sok mindent készítesz, egyik jobb, mint a másik! :)
    A levendula nálunk még most kezd nyílni... talán erre a hétvégére, hiszen végre jó időt ígérnek... :)
    Te is vigyázz magadra! Ne idegeskedj! (persze tudom, mondani könnyű...)

    VálaszTörlés
  9. Ez a készülő stóla gyönyörű lesz, már most látszik rajta. A virágokkal sosem lehet betelni. A készülő táska pedig lehet, hogy macerásabb, mintha az ember készen venné, de így egyedi. :)

    VálaszTörlés