"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. június 7., péntek

Fészekrakás

Nagy ricsajra lettem figyelmes.Egyébként is mostanában a tiszafában nagy a jövés-menés, akarom mondani jó nagy repkedés, csivitelés, veszekedés van... Akármilyen hihetetlen, de levelet vált a  fánk pár éve, lehet, hogy ennek is betudható ez a sok madár.Először azt gondoltam a kaját keresik, mert  az etetőbe is körbe jártak, majd házépítésbe kezdtek a kis cinkék.. Előtte nap zöldikék
 szedték a fészeknek valót.Elég nehéz őket lencsevégre kapni .Kicsit homályos, ablakból lehet csak fotózni őket. Már kora hajnalba ébresztenek bennünket éktelen nagy ricsajjal.




Lassan a vad szarkaláb is nyílik...





MÁS"""""Betkától BLOG díjat kaptam, amit itt is köszönök, Már többször is említettem ,nem szoktam semmilyen játékba részt venni, de most ezt a díjat  jelképesen   az árvíznél dolgozóknak ajánlom
Szívszorító látni a küzdelmet a vízzel...


Egy  kérdezős játékra hívott  Orsi.....
Ma olvastam, hogy ha menekülni kell mit kell tenni, mit vigyünk magunkkal.
Elgondolkodtam, egy élet munkája-------- és ha menni kell, mi az amit vinnénk...NEM tudom...  összeszorult gyomorral próbáltam dönteni, de nem tudom a választ..se tegnap, se ma, se holnap
Remélem, erre senkinek nem lesz szüksége!!!!!!!!!

Tudom, nem ilyen jellegű  volt a kérdés, de minden gondolat ott van . ...

2 megjegyzés:

  1. Én belezakkannék, ha ilyen szituba kerülnék, mint az árvízi helyzetben lévők, hogy ott kellene hagyni mindent és ki tudja mi lesz vele.

    Rettenetes:( én is figyelek minden híradást, netet, hogy mi történik azokon a részeken. Nagyon drukkolok ott mindenkinek, mert nekem rokonaim,ismerőseim részesei voltak már a tiszai árvíznek, élőben láttam mit tud okozni az árvíz. Láttam egész utcasornyi házat összedőlve...a mai napig kiráz a hideg a gondolatra is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerencsére nem láttam élőbe, de beleborzongok.És nem is tudom hogy lehet feldolgozni a történteket..Rettenetes ,és csak drukkolni lehet hogy ne történjen ...............

      Törlés