"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. június 13., csütörtök

Itt a meleg!!!!!!!!

Méghozzá gatyarohasztó....Tegnap még hosszú pulóver , mellény. Alig bírom vonszolni magam.Talán még egy hét és utána kicsit könnyebb lesz..Kézimunkához alig ,vagy csak már este jutok.Azt hittem táska is meg más is kész lesz, de hát  ilyenkor a munka az első.Így csak fényképezés maradt. Kedvenceinknek nagyon jó dolguk van, mondom is mindig, szeretnék nálunk, vagy cica vagy Maci lenni másik életembe,,,,,, ha van ilyen valóban.
Már tegnap láttam a járdánál mintha pipacs lenne, így hagytam,és láss csodát ma reggel pompázott.Fényképezőgépért szaladtam, és ha már  volt van, ezt -azt fotóztam...

és jött egy "zümmögő " míg fényképeztem

mindenhol szarkaláb nyílik
már azt hittem nem hoz virágot... mindenhol fent volt  a szára, nekem csak nem akart kalászt hozni.és egyszer csak...most kezd nyílni


szieszta

játékokra vigyázni kell pihenés közbe is.
kinyúlva
falon találtam
pár évvel ezelőtt borzasztó jégverést kaptunk.hosszú ideig szárazon jött a jég.másnap is volt belőle bőven, nem tudott elolvadni olyan sok  volt.Még mindig nem heverte ki a kaktusz.

15 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy sok munka van a virágokkal, de jó lehet köztük lenni. Jó illat és szépségek:-)
    Kutyusod is elnyúlt rendesen a melegben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, örüljek vagy bánkódjak, egyenlőre az utóbbi, hogy nagyon sok edény maradt üresen.Nem egészen rajtam múlt. Most már csillagászati áron kinálják a virágokat, meg hát ennyi láda kész vagyon...
      Ahogy kiültettük a muskátlit szét verte az eső..Katasztófálisan néznek ki.

      Törlés
  2. A virágok... színek és illatok az maga az élet.
    De ez a hirtelen idő kiborította nálam a bilit, de rendesen.Jó, hogy ajtó volt mögöttem...... Holnap délelőtt még egy kis menni való aztán egy nagyon kevés pihi, és házirobot:-( Remélem jobb lesz neked is ahogy múlik az idő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy múlik az idő, egyre jobban szeretjük magunk körül a sok szép virágot.Az egész életem teljesen összefonodott a kerttel a virágokkal.. Sokszor nem bírtam már ránézni annyira elegem volt.De már megbékéltem a virágokkal is... szeretem nézni és ahogy nővekednek, szeretem ahogy pompáznak, illatoznak.Noha sok munka van velük

      Törlés
  3. Köszönjük a szép képeket!

    Látom, azért jól haladsz a táskáddal! Ahogy mondtad, jó munkához idő kell! Az tuti, hogy imádni fogod majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Táska?Annyira nem értem rá..... De. megnéztem hogy mit kell és hogyan ....már alig várom hogy leüljek a gép elé.Már azért megsimogattam párszor,mikor a csiriknek megyek enni adni

      Törlés
  4. Tudnak élni ezek a házi ragadozók, a kutyus meg a cica:)

    az ott yucca virága, amiről azt írtad, hogy nem akart virágozni?
    egy bokor van nekem is, kint az utcán, még csak bimbós az enyém, látszik mennyivel délebbre vagytok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is még csak bimbós s még a szára sem elég nyúlánk. Pedig aztán csapadékot kapott az utóbbi héten.

      Törlés
    2. Ügye?????? Hogy tetetik magukat....hogy birnak szenvedni.
      Igen a yukkáról irtam. Május 15én voltam Pécsen/Unokám szülinapijára mentünk/, minden háznál már nyílott, nekem még kalász sem volt... Egyébként mi is "hidegebbek" vagyunk Pécsnél... Télen nem annyira jó, de nyáron este vagy 5-7 fokkal hüvösebb van

      Törlés
    3. De jó most jól megkeverte a gép a hozzászolásokat. Orsinak írtam és MJ - hez tette...

      Törlés
  5. Nagyon szépek a virágaid,látszik rajta a gondoskodás:)
    Szépen alakul a táskád.
    Az én kutyám is kivan nyulva,egésznap pihizik,jó Nekik.

    VálaszTörlés
  6. Édesek a jószágok, az én kutyám most volt fodrásznál, úgyhogy egész jól bírja a meleget, de csak a lakásban, kint már lóg a nyelve 2 perc után :)
    A virágok meg szépek:)

    VálaszTörlés
  7. Mamci és Judit!
    Imádom ezeket a kis benti kutyusokat, de sajnos nem lehet. Maci megölné...Szerettem volna , de Apát se tudtam meggyözni, meg be kellett látni állandóan nem tudtam volna figyelni rájuk, hogy baj ne történjen... Igy csak megcsodálom őket...

    VálaszTörlés
  8. MJ
    Nálunk se túl hosszú a kalász, ha teljesen kinyílik mutatom!


    VálaszTörlés
  9. Itt a meleg valóban, de még kibírható. Még most minden zöld, nincs elszáradva. Már most örülök, mert ha lesz is igazi hőség, már kibírható ideig tud csak tartani. Max. 2 hónapig. Tegnap gyorssegélyként megtöltöttem a medencét.

    VálaszTörlés