"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. június 20., csütörtök

Jó reggelt!

A reggeli képekhez nincs mit hozzáfűzni, muszáj  volt lencsevégre kapni. Levegőben és földön.





ilyen színű a levendula.






Szép napot kívánok minden kedves látogatómnak, jó munkát  jó pihenést!
Vigyázzatok magatokra!!

14 megjegyzés:

  1. Neked is szép jó reggelt, napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 7 .10

      És már most 32 fokon áll a hőmérő... Na képzeld a sátorba hány fok van. szegény virágok. szegény én... meg akinek még melege van.
      No megyek öntözni puszi mindenkinek!!!

      Törlés
  2. jó korán keltél, ha a napkeltét fotóztad:) bár ilyenkor én is imádok korán kint lenni, mert még akkor nagyon jó a levegő.

    Az a fehér kaktusz virág hűűűű de szép:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyáron mindig korán kelek... Már öt órakor ki kell menni ha végezni akarok a sátrakba...

      Törlés
  3. De szép lett a könyvjelző!
    A repülőgép után maradt kondenzcsík nagyon tetszik Neked! Nekem is,de a napfelkelte gyönyörű! Jó korán kelsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig mikor kimegyek, először felnézek és körül nézek, hátha találok valami fényképezni valót a blogra... Ez már ártalom...utána sietni kell, mert már 60 fokos melegbe, párába nem tudok dolgozni...már..

      Törlés
  4. Nem vagyok korán kelő, pedig ebben a kánikulában nagyon korán kell kelni, hogy élvezni lehessen a napot.
    Szép reggeli képeket készítettél és a kaktusz virága is csodálatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek kicsit tovább aludni, de a muszáj nagy úr...Majd télen alhatok kedvemre...ha tudok...
      A kaktusz... imádom.... szeretem minden mozzanatát lefotózni...
      Nagyon kedves virág, ugyanis egy ismerősöm testvére hozta messziről, ő szaporította nekem...De lassan mindegyik virágomhoz ilyen emlékek fűznek...és mind nagy becsben van...

      Törlés
  5. Én is korán kelő vagyok, csak most hiába a kertem utáni vágy, annyi a szúnyog, hogy nem lehet odakint megmaradni! Nagyon klassz képeket készítettél, a kaktusz virága különösen tetszik!
    Te is vigyázz magadra, szép hétvégét Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a szúnyogok....REttenetesek...már nem is csípnek, harapnak...
      Már kétszer volt gyérités.hmm... én azt mondom mert nagy zajjal és füsttel járt, ------hogy lezavarták a kertbe a szúnyogokat... aztán mikor elcsendesült minden szépen visszajöttek és még mérgesebben támadnak...

      Törlés
  6. Hová tetszik lenni ilyenkor Drága? Korán fekszel, korán kelsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korán kelő és későn fekvő vagyok... bocsá- tévét néztem és kötöttem. nagyon benne vagyok egy kötésbe,és csak este kötök...

      Törlés
  7. Gyönyörű napkeltét hoztál nekünk, köszi a szép képeket!

    VálaszTörlés