"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. június 18., kedd

Könyvjelző

Nagy nehezen legyűrtem . Azt gondoltam ránézésre oly egyszerű, hogy secc-pecc alatt kész lesz.Vagy a mintát nem értettem vagy tényleg kacifántos az elkészítése..Vágtam is jó néhányszor....most visszanézve láttam maradt ki pikó is.
Emlékeztek rá, hogy sok kézimunkakönyvbe gombolyaggal jelölték a nehézségi fokot.. Na hát.én legalább öt hajócskát tettem volna ki nehézségi címkének.
bella 10 fonal.


A könyvjelzőt kikapcsolódásnak szántam a  terítő mellé.
még több mint a fele vissza van...


Köszöntőm új követőimet,  Judit,  Zsimama,  Chris,  West Pine Creations

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a könyvjelző!

    VálaszTörlés
  2. Vera!!! Ez gyönyörű!!!! A könyvjelző is, de a terítő...!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket alkotsz, én meg lemaradtam mint a borravaló, de nem megy a munka 40 fokban:(

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok... Kata ez a könyvjelző sokáig molyolodott, mire elkészült.... Tudod milyen mikor ki kell vágni belőle ,mert hibáztál... visszabontani sem lehetett..és akkor ott volt a sok vég. ááááááááááá...

    VálaszTörlés