"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. június 26., szerda

Levendula

Nem, nem minden nap lesz valami új bejegyzés, bár sokszor lenne kedvem ezt- azt írni.
Szeretném programozva küldeni  a bejegyzést, hogy sikerül e nem tudom , majd kiderül..
Már rég leszedtem az első bokorról a levendulákat, sőt már a második szüret is megvolt... Kicsit irulok -pirulok, más blogokon látott levendulaszüret láttán...Én meg csak úgy... Igazat megvallva reggel más dolgom van, mire odaérek, hogy szedni lehetne leég a gatya is rólam, más részt ennyi darázs, méhecske, meg szúnyog nincs a földön mint itt.
/NA jó nem most/ De most nem is szedek!
Így csak fotóztam......és szedtem, minden szépséges mutogatás nélkül.. Ahogy lehajoltam és a bokorhoz nyúltam, már az elején majdnem sikításba kezdtem, mert már oda fészkelt a bokor alá ez az elvetemült arany cicám.no futás a gépért...ha-- ha igen ám, bemegyek ez is jön utánam.. Akkor jutott eszembe, hogy a telefon is jó lesz.. addigra már helyet is változtatott. Fotó is van, meg a levenduláról is vannak képek... bocs, hogy nem olyan igazi levendulásan szép....





nos azért kerestem egy kis kosár félét..



Az illatról talán nem is kell mesélni.. Levendulás illatfelhő.valamelyik képen utólag vettem észre, méhecske is van, azt hiszem

8 megjegyzés:

  1. Imádom a levendulás képeket! Minden kép gyönyörűűűű!És megtaláltam a méhecskét is! :)

    VálaszTörlés
  2. Elkábította a finom illat meg a nap a cicát. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez úgy együtt nagyon like:) a cicus és a levendula is persze :)

    VálaszTörlés
  4. Szeretem a levendulát, szinte érezni az illatát, a képek pedig jók, olyan igazi levendulásak.

    VálaszTörlés
  5. Szeretem nézegetni a levendulás képeket, és egy kicsit irigykedem is. Nekem sajna még nincs ültetve a kertemben levendula. De megfogadtam, jövőre lesz. Egyenlőre a szomszédasszonyom levenduláiban gyönyörködöm, és "habzsolom" az illatát.

    VálaszTörlés
  6. Mennék hozzád cicának:-) Ilyen finom illatban öröm a szundi:-))))
    Komolyra fordítva a szót, biztos fogok venni illót is, meg szárított levendulát is. Tavaly is vettem.
    Magom van, de, h kikel-e nem tudom nagyon régi, majd kipróbáljuk.Ezek után muszáj lesz:-))

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék örülni a levendulának, de én félek tőle. Tudom már írtam. Francos asztma! Lehet, hogy pont erre nem vagyok allergiás, nem merem kipróbálni.
    Jaj, a dagi cica! Az enyémek nyárra nagyon megvékonyodnak.
    Már megint gondom van avval, hogy nem jelenek meg másnál és most megint fogalmam sincs róla mit kell csinálni! Oh!

    VálaszTörlés
  8. Most látom, nem is reagáltam a megjegyzésekre.Pedig nem is tudom megmondani, milyen nagy boldogság, ha megjegyzést kapok egy egy írásomra...
    Tudom, nyár van. elegünk van, mindenkinek rengeteg dolga problémája van, én mégis úgy gondolom, nagy hanyatlás van a blog világba.. Úgy érzem sokan ráuntak a blogolásra, annak ellenére, hogy különböző okokat keresünk.Mindig van új... talán ennek is köszönhető...sokan magára hagyták a blogjukat. Nagyon sajnálom és remélem lesz még visszatérés! Mindenkinek jó nyaralást kívánok , jó pihenést, kertészkedést, !Szép hetet!

    VálaszTörlés