"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. június 8., szombat

Negyedik kör is kész.

átmérője 33 centi most
Elég nagy dilemmában vagyok, hogyan lesz tovább.Ugyanis hópehely szerű motívumok jönnek rá.Igen ám, ennyi fonal vég is lesz, aminek az eltüntetése  elég nagy feladat nekem még mindig .
Renulek nagyon szépen mutatja  a kőröket. Kíváncsi vagyok meddig tudom csinálni

Eddig minden évben mikor kiültettük a muskátlikat, vagy az nap, vagy másnap elrendezte  az eső, szél vagy a jég.Most szerencsére csak jó kis zuhé volt, persze nem kéne már sehol sem most eső.




Nem nehéz fotózni, mert mindig valahol  a közelembe  figyel

8 megjegyzés:

  1. Hűűű a mindenit! Nagyon szép és kitartó vagy. Hány centi ez a csepp kis terítő?
    Én a fonalvégeket mindig azonnal elvarrom,mert zavar nagyon, ha itt lóg ott lóg... így a végén csak 1 maradhat vagy 2?
    De ha pihétlen marad akkor is csodás, a hópelyhek meg nekem nem hiányoznak.
    (Nálunk a telken jégeső volt:-( )
    A virágaid nagyon szépek, a cicamica meg aranyos nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hogy mondtad.... 33 centi most már írtam is köszi
      Engem is zavar, sőt bele is keveredek sokszor a fonalvégekbe. A hópelyhek nekem se hiányoznak, de ha igy hagyom , kis asztalra kicsi, szekrényre , polcra nagy.Lehet hogy majd ráunok, majd kiderül.

      Itt is akkora cseppekbe esett az eső, hogy azt hittem jég is lesz.. Sajnálom,micsoda károk...mindenütt, zivatar, jég, árvíz. még mi jöhet.
      Az időkép nálunk sűrűn látogatott oldal, borzasztó...ez a sok jég még nézve is.
      Károtok is van a jégesőtől?

      Törlés
    2. jókora darab lett. De ha így hagyod,akkor nem igazán tudsz vele mit kezdeni. Viszont ha folytatod a hópihéknél mindig dolgozd el a fonalat munka közben és nem fog zavarni, egyszer csak elkészül valamikor. Ma este kész lett a keresztem, de még mindig nem az igazi:-( Szerintem csálé lett, de feltettem, ha érdekel.
      Most újból csinálom hátha jobb lesz.
      Este 8.-kor hívott G azt mondta nincs kár, de az epret nem nézte meg.Fél kilónyi itthon van már, sokkal több meg nem hiszem, hogy lesz. A málna is megeredt , túlélte a csatornázást :-)
      Bocsi, kicsit hosszú voltam.

      Törlés
  2. Nagyon jól haladsz a terítővel! Nehogy abbahagyd!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges terítő készül nálad!
    Javaslom, ne hagyd félbe, mivel hasonló szépséggel nagyon kevés ember büszkélkedhet. Apróságokat sok fajtát láttam már, de ilyen méretesebb darabot talán évente egyszer mutat valaki a aki ezt a ezt a kézimunka fajtát készíti. Nagyon sok kedvet és kitartást kívánok a folytatáshoz!

    VálaszTörlés
  4. Vera! Ez fantasztikus! Nagyon-nagyon szép!!!!
    ... és persze a virágok is :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép:-) Egész jól belejöttél a nagyobb darabok készítésébe. Szép kihívás, ne add fel, nagy érték fog kikerülni a kezeid közül.
    Ezt az utolsó sort el tudnám képzelni angyalkaszoknyának kialakítva is:-)

    VálaszTörlés
  6. Hajócskával? Ekkorát? Váoh!
    A cica cuki, a madárfészek nagyon érdekes.

    VálaszTörlés