"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. augusztus 13., szerda

Elkezdett munkák.

Lassan lejár a gyöngyéletem, kevesebb idő marad a kézimunkához...Végre elérek a 4 .héthez... Esténként szoktam, horgolni , napközben meg más kézimunkákkal foglaltam el  magam, amikhez nem erőltettem a szemem..A takaró projekt következő sor nagyikockájához értem.. Már kíváncsi is voltam hogy fog kinézni... gyorsan felférceltem... Jövőre tuti kész lesz...


Aztán egy kis tarisznyába fogtam, amit végül is nem úgy készítem ahogy gondoltam, mert a terv nem találkozott a valósággal.. Remélem azért majd megfelel, mert ajándéknak szánom...Ja igen és egy kis cica is helyett kapott a tarisznya anyagánál, bár nélküle is szerintem nagyon szép kis anyag...

Még a füle nem megoldott, hogy , hogy is legyen..

Közbe belefogtam egy másik horgolásba is....Már régóta láttam, többen is elkészítették, ki sálnak, ki kendőnek, vagy szép felsőnek... Nem tudtam kihagyni... hogy lesz e belőle valami nem tudom, mert itt a fonal is  határt szabhat... Ezt a fonalat még JOLImamától kaptam kipróbálásra még az elmúlt évben... csak nem tudtam dönteni mit is lehetne belőle kihozni...Azért megpróbálom úgy alakítani, ha egyik nem jön ki belőle, még másra jó legyen.. Ügye milyen titokzatosan írtam? Nem akarom elkiabálni...

Ma végre pár xszemet is öltöttem...

Őt hagytam utoljára, mert,,,,,,,,, aztán bontottam, varrtam, meg újra bontottam és újra varrtam... Megint a fejem után mentem...Ez a táska sincs kész, majd jövök még a részleteivel hamarosan...
Persze a hajócsipkeprojekt is megy.... Azt meghagyom másik alkalomra hogy megmutassam...


Még egy gondolat... Katától ajándékot kaptunk, többen   blogszülinap alkalmából...
Nagyon köszönöm...és igyekszem majd megmutatni milyen munkák kerülnek ki az ajándékból...
szépségesek....
Szeretek csak úgy fotózgatni... Levendulával töltött ...állatka lenne...

8 megjegyzés:

  1. Hűha! Rengeteget dolgoztál, mióta nem jártam erre! Egyik szebb, mint a másik!
    Azért legjobban annak örülök, hogy gyógyulsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Én napközben "horgolok". Tegnap egy másfeles pontyot. :)
    Nem gúnyolódok -gyönyörűek a munkáid- csak nem bírtam kihagyni.

    VálaszTörlés
  3. mennyi minden :)azért pihentesd a szemed!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lesz a takaród!! Aranyos a tarisznya is. És a táska!! Nagyon jóra sikerült.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok szépséget mutatsz nekünk. A táskák, tarisznyák nagyon tetszenek! Persze a többi is, nekem nem marad ennyi időm a kézimunkára
    Én is nagyon örülök, hogy gyógyulgatsz!
    Minden jót kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek! Örülök, hogy gyógyulsz!:-)

    VálaszTörlés
  7. Nahát én most melyiket is dicsérjem amikor mind szépséges?
    Talán a cicás szütyőke?
    A varrott dolgok mindig szépek nálad , lehet , hogy mert én bennem csak a méreg forr, és bugyog ha varrni kell valamit?
    A lényeg, sokat alkotsz és szépeket, az ajándékot megérdemled, használd egészséggel, forgasd haszonnal a hajókat, és a horgot használd nem dísz az :-) különben is mindig van másssiiiik:-D

    VálaszTörlés
  8. Szeretem elfoglalni magam... Már többször is írtam, én itthon ülő vagyok, voltam mindig... Az unoka is megnőtt... Kevesebb a munkám is...Valamivel el kell foglalni magam... akkor hát inkább kézimunka legyen...Köszönöm hogy meglátogatok...Lassan visszatérek kedvenc blogokhoz is...Szép hétvégét kívánok minden kedves látogatónak...

    VálaszTörlés