"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. augusztus 8., péntek

Spanyol briós.

Nem is gondoltam még tegnap, hogy ma spanyol brióssal jövök... Ritkán hozok süti félét, hisz olyan sok jó sütős-főzős blog van,és szépen leírva és megmutatva minden mozzanata...napokba láttam "takarékoskonyha" Évájánál először ,ő vezényelt Limarához...Reggel gyorsan nekifogtam,mindig félek mikor valami újat készítek...Nem csalódtam... Igaz én nem csak fahéjas cukorral készítettem,hanem kakaóssal is mert párom nem szereti a fahéjat...Pár fotó is készült... 
Ja................. és ha elvágtam, le is ellenőriztem./.Kevesebb sütési idő is elég lett volna, de félek, hogyha nem sül meg.....mi lesz akkor.../






Szegényke így sínylődik....ráadásul jól össze kellett kötni, mert az eső meg a szél a vödörig hajtotta...Jól látszik hogy a sok eső teljesen tönkre tette a muskátlimat is...

Most láttam.... ez a 700. bejegyzés...
Szép és eső mentes napot kívánok!!

5 megjegyzés:

  1. Örülök hogy megsütötted, ugye milyen finom? Nagyon szép lett akár most is megenném! A virágaid még így kicsit meggyötörten is szépek egy kis napsütés és majd helyrejönnek! Esőmentes szép hétvégét kívánok Nektek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nagyon finom... imádom a kelt tésztákat és a fahéjasakat... Azt hiszem elmondtam róla mindent... nem volt kérdés a sütése... csak és egész adagot sütöttem... Köszönöm és szép hétvégét!

      Törlés
  2. Hmmm nyamm, nyamm :-D
    Csodás a Hibiszkuszod! Még egy kis kitartás , és kiszabadulsz te is én is ..... Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen szép?
      Ép számolgattam, még egy hét és akkor már többet dolgozhatok... Igy is teszek.- veszek már ,de mértékkel... van amire még várni kell...Puszi és szép hétvégét...

      Törlés
  3. Jól tetted, hogy elkészítetted, mert ínycsiklandó! Én is szeretem a kelt tésztákat, én sok aranygaluskát sütök, mert nálunk sok a dió.
    Sínylődik??? Ahhoz képest gyönyörű. Igen, a muskátli viharvert, de azért is büszkén feszít rajta egy virág.

    VálaszTörlés