"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 2., vasárnap

Csak azért mert tetszett...

Kifejezetten  utálom a ködöt, mert nem lehet tőle rendesen látni, hideggel és nyirkossággal párosul.
De ahogy a nap próbál áttörni a tejföl fehérségen, fényképezésre késztetett..


 Amikor a köd felszállt...

/ ez a kép most látom kicsivel korábbi fotózáskor készült, a levelekből ítélve/

Már többször meséltem  cica úgy követ mintha egy láthatatlan szállal lennénk összekötve...Mindig ott van ahol én,pár métere tőlem, és úgy mutatva, hogy nem is miattam van ott... Tegnap is így volt, a farakás mellett álltunk és beszélgettünk amikor is megfordulva láttam hogy... fénybe fordulva elég rosszul látok, csak fotóztam...

  Mint kiderült egy időre "megmakkant"  a telefon  fényképezője, mert valószínű nem tetszett neki hogy a napba tekintve akartam fotózni... Szerintem így nagyon jól sikerültek a képek...


"" javítás ""utáni képek


Amíg a cicát fotóztam Maci  féltékenyen hozta a játékát, ami egy palack  volt anno, most" zörgőcsörő"

7 megjegyzés:

  1. szép helyen laktok! a kutya és a cica is egyéniségek :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az tetszik, mikor a nap próbál áttörni a ködön, máskor nem lehet a napra nézni, de olyankor szép az az izzó korong a ködön keresztül :)

    A cicád úgy ül ott a farakáson, mint egy (cica)királynő :))

    VálaszTörlés
  3. Az állatkák viszik itt a prímet!

    VálaszTörlés
  4. Édesek a kedvenceid! :)
    A ködöt én sem szeretem, főleg, ha gyalogolok, beleivódik a ruhámba, hajamba, lenyomja a füstöt, és mostanában nem tudom, mivel tüzelnek az emberek, de kegyetlenül büdös...

    VálaszTörlés
  5. A köd mondjon le! :-) Én is azt mondom, hogy az állatkáid egyéní-
    ségek....jókat mosolygok mikor nézem a képeket róluk! :-)

    VálaszTörlés