"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 15., szombat

Csak úgy...

Napokban jutott eszembe, hogy  ép 40 éve toljuk,, húzzuk , ha kell visszafogjuk egymást...Már akkor is igazi támaszom és segítőm volt... Igaz még csak 39 év a hivatalos időnk, de szerintem már ez nem sokat tesz a lattba...Munkánk során is teljesen egymásra vagyunk utalva....nem nagy dolog így szoktuk meg...Akár a munkánkba, akár a konyhába......
De hogy megint szóba került, apropója, hogy  milyen lelkesen tud fényképezni, hogy a blogomba is kerüljön egy-egy kép....Így született meg az "Apafotó"
Este, fején lámpa, fényképezőgép, lesben a fa alatt, hogy megmutassa a galambokat , mert megint itt vertek fészket a tiszafában.../ép nem örülök, hogy itt vannak/vagy ép hogy mászik, repül... valami...Apa is próbált cinkét is fotózni... reménytelen.Remélem még készít majd képeket, amit megmutathatok...











Kis friss levendulával és muskátlival  kívánok nagyon szép hétvégét, jó pihenést, kellemes időtöltést minden kedves látogatómnak!!!!!Legyetek jók....... ha tudtok....

20 megjegyzés:

  1. Üzenem Apának, hogy ügyes fotós, csak így tovább :) meg hogy elképzeltem lámpával a fején, ahogy oson a fa alá lefotózni a galambokat :)))

    Meg aztán...még min. 40 évet együtt, olyan egyetértésben, ahogy eddig :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szószerint... ott toporgott a fa alatt, és várta a galamb párját.. mert nem egyedül volt.... két pár galamb vert tanyát nálunk... remélem nem sokáig..
      Még 40 év? akkor tényleg húzzuk és toljuk egymást....ja?és meg sem éljük....
      ÉÉÉÉéééééés köszönöm....

      Törlés
  2. Még sok-sok évet együtt , húzva tolva , szeretetben , békességben!

    Ügyes fotósok vagytok mindketten és szeretem nézegetni a képeket nagyon. Nálunk nincs mit fényképezni sajnos ....bérház, bérház hátán, de talán jövőre minden más lesz. Remélem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...
      Még hogy nincs mit fotózni.... én is azt gondoltam... Árnyék falevél, bogár, madár ház ... pókók , bogarak, fűszál.Hihetetlen mekkora tárház van... REngeteg fotóm van, már sokszor nem is teszem fel, csak törlőm mikor megnézem...
      Bezzeg amikor a fonalasbulin voltam egy fél képet nem készítettem... annyira el voltam varázsolva...és olyan jó kis társaság volt...

      Törlés
  3. Milyen jó kuckót talált magának a galamb. Nekem is tetszene a helyében. :-)
    Csak ügyeskedjetek együtt tovább! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nem sokáig lesznek itt... Szépek, aranyosak... de annyi piszkot képesek produkálni...
      Köszönöm...

      Törlés
  4. Kicsit irigykedve, mégis valami jóleső melegséggel olvastam első soraidat... olyan jó tudni, hogy van ilyen is, hogy van, aki ezt le is meri írni... és igen, inkább mégis az az érzés van bennem,. hogy olyan jó együtt örülni Veled/Veletek, hogy így van! <3

    VálaszTörlés
  5. Egyébként nálam is a galambok és a verebek uralkodnak éppen, s én sem igazán örülök nekik... várnám a cinkéket, picinkéket... :)
    Szép hétvégét Nektek is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda madár sereg van... és rájöttek hogy el sem kell menni, mert tudnak inni és fürdeni is... Verekedtek a fürdésért, hogy ki következik....Rengeteg cinke van, vörösbegy verebek... galambok, rigók...
      Köszönöm....

      Törlés
  6. Isten éltessen benneteket!

    VálaszTörlés
  7. Igazi társ...vagyis Társ :)
    Sok boldog évet kívánok még együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban miután senki segitség nincs, minden munkánál én segitek, hol nehezék vagyok, hol tartó, hol hozd ide... fogd meg.../Már jó ideje fóliázunk /, húzd meg... Sok olyan munka van amit egyedül nem is lehet elvégezni...
      köszönöm...

      Törlés
  8. Én is legalább mégegyszer ennyi együtt töltött időt kívánok Nektek! Öröm az ilyet hallani!
    Ügyes fotós a Párod, az első kép valami telitalálat!
    A cinkéket én is "vadászom", egyszerűen képtelenség őket lencsevégre kapni! :o) Olyan kis félősek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye hogy nem is olyan könnyű fotózni ezeket a kis bestiákat...? Lesik az ablakot félszemmel, mikor meglátják a gépet... már sehol sincsenek...
      Köszönöm..és remélem még pár évig tudjuk egymást pátyolgatni...segíteni

      Törlés
  9. Isten ments hogy jó legyek! .... Tudod, a jók mennek el. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod milyen igazad van....De jó hogy itt vagy...

      Törlés
  10. Galambok. Szeretem őket, bár sokan repülő patkányokként undorodnak tőlük.
    Megható a hitvesi együttlét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerekkoromba galambokat etettünk a város központjába... nem lett semmi bajunk...Jó takaritani kell.. nyílván...
      Köszönöm Bea...

      Törlés
  11. Ösztönből én is etetem mindig a megállókban őket is, a megjegyzés sokkal inkább szól az évek alatt kialakult téphetetlen együttlétről.

    VálaszTörlés