"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 23., vasárnap

Elmúlt egy újabb nap, újabb év...

Már a múltkor említettem, de még egy kis kiegészítés, mert ezt minden évben elmondom leírom...
november 22 -én olyan meleg volt, hogy rövid ujjú pólóban is majd megsültem amíg elmentem fodrászhoz....... Apa szaladgált a virág után.... és intézkedett, autónk sem volt... Az esküvőn majd lerohadt a hosszú ujjú ruha rólam...A fényképésznél" vért izzadtam", mert vezényszóra nem tudok mosolyodni . A fényképész is meg én is jól megszenvedtünk... emlékszem előkapott egy macit a szekrényből... kínjába...Ott majdnem karamboloztunk... Nagy izgalomba voltunk , elég lesz e a pénzünk.....
Egész este ültem, mert szétnyílt a ruhán a cipzár... úgy volt biztosítótűvel összetűzve, hogy ne essen le rólam...Éjfél után  ahogy kiléptünk az ajtón 3 centis hó várt kint bennünket...  39 éve....Azóta is mit nekünk akadály, hó, meg bucka és bármi más..., mindent átugrunk...Húzzuk egymást....és én csak hálás vagyok a sorsnak...
Kaptam egy gyönyörű orchideát....

Nem tartunk nagy banzájt, sőt semmilyet sem...nincs nagy ünneplés...,nincs étterem, nincs pezsgő....sem... csak örülünk egymásnak... Nekünk  minden nap ajándék... még mindig jól érezzük magunkat  egymás társaságban..... Szerintem jól elvagyunk...
Tegnapi nap is elmúlt ,madáretető gyártással, és kalács sütéssel...majd később a többi képpel jövök...

11 megjegyzés:

  1. Sok boldogságot, és még sok-sok együtt töltött boldog évet! ♥

    VálaszTörlés
  2. sok boldogságban, egészségben megélt éveket kívánok nektek! gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen Benneteket erőben, egészségben még sok-sok éven keresztül. Olyan jó olvasni, hogy szeretetben, kézenfogva vagytok együtt ennyi éve! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Bocs én töröltem.
    Nagyon sok boldogságot kívánok még nagyon sok évig.
    (Érdekes az én esküvőmön is (nov 26) nagyon meleg volt , másnap meg tejfölszerű ködben mentünk nászútra araszolva a Mátrába:-)
    Idén lenne 31 éve , ha el nem válunk. :-(

    VálaszTörlés
  6. Vera, nagyon sok boldogságot és jó egészséget a következő éveitekhez! :-)

    VálaszTörlés
  7. A kezdeti problémák talán még jobban összekovácsoltak benneteket. Gondolom, milyen lehetett átélni azt, amin utólag már csak mosolyog az ember :)
    Sok boldogságot nektek! Szépet kaptál :)

    VálaszTörlés
  8. Kívánok még sok-sok boldog együtt töltött éveket, jó egészséget! :-)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a jókívánságokat... és remélem még pár évet együtt totyorgunk el... kézen fogva...békességben..Kívánom Mindenkinek ... Jók legyetek... szép napot!.

    VálaszTörlés
  10. De aranyos írás! Sok-sok évet kívánok még Nektek, együtt, kézen fogva, megértésben, szeretetben :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi....Kívánom Nektek is... hogy kézen fogva... húzva... tolva... együtt....

      Törlés