"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 20., csütörtök

Felhők jönnek-és mennek.

Sokszor  viaskodom magammal, ."le kéne fotózni.... mégse.... bizonyára, már unalmas ez a sok égi fotó... aztán újra gondolom... fotózók és törlök... és újra fotózok...mert szépnek, nem mindennapinak látom, találom."""". a "tegnapi"ébredést még nem is mutattam, de a mai felhőket nem lehet kihagyni.. Ahogy fent a magasban fújt a szél és a felhőket összesodorta...olyan varázslatos ahogy erőlködik a felhő alól, a nap..







14 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon különleges felhők! Az utolsó két kép nagyon jól sikerült :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva köszönöm...és örülök hogy látlak...

      Törlés
  2. Figyelj, leszek olyan pofátlan, hogy szólok, ha már unalmas lesz az égkép fotóid...de addig lécci ne törődj azzal, hogy mennyiszer mutatod, mert mindig más képet látunk az égről, mindig szépet, mindig újat.

    Ne más reakcióival foglalkozz már, hanem azzal, ami Neked jó meg szép!! :) <3
    Akinek nem tetszik, az lapozni fog, tudod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "IGENIS KÉREMSZÉPEN::::::"
      Kicsit mindig hezitálok, hogy nem sok ép a felhőkből vagy csak valamelyik kézimunkámból...
      Mindig is színesnek képzeltem a blogom, hogy legyen benne minden-féle...Így lett ilyen" összevisszaságú..."
      Egy biztos, mióta blogot írok, sok mindent másképp gondolok, sokkal több mindent meglátok, másképp is
      látom..Köszönhetem Neked és Nektek....
      Tudom lehet lapozni.....

      Törlés
  3. Valóban mindig más képet mutat és mind szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea... Mindennap , mikor kilépek az udvara, felnézek... tudom "munkahelyiártalom"" is, de most már azt nézem megtudom -e Nektek is mutatni...

      Törlés
  4. De jól néz ki! Nem csodálom, ha késztetést éreztél a megörökítésre :) Én is mindig ..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye?és ahogy a dombok eltűnnek és előjönnek... A Pécsi tévétorony is, majd minden ilyen fotómon szerepel... persze ha tiszta az ég...

      Törlés
  5. Mennyiféle! Szerintem is megunhatatlan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...és itt mondom, szeretek hozzád is járni... Ilyenkor mindig sajnálom, hogy én nem tudok ilyen jókat írni... Tudom az élet is adja... de érzék is kell a jó humorú írásokhoz...

      Törlés
    2. Ez is kell hozzá, az is kell hozzá. Mindegyikünknek más talentumokat adott az ég.
      Én meg nem tudok ilyen gyönyörűen horgolni. :-)

      Törlés
    3. Jaj de aranyos vagy... köszönöm...

      Törlés
  6. Tegnap reggel, mikor dolgozni mentem, olyan gyönyörű volt az ég! Egyből az jutott eszembe: ezt Vera tuti lefényképezné! :)
    Nem uncsi. Minden nap más, mindig gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye hogy ügye? Én pont így vagyok... ha látok valamit, rögtön az jut eszembe hogy xy.-nál láttam ,vagy írt róla , vagy neki is tetszik az a szin..., vagy pont úgy varrta, ahogy én szeretném, a madarakról ép ki mit írt......és sorolhatnám...
      Nagyon örülök hogy vagytok.... nem győzőm mindennap elmondani...

      Törlés