"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 17., hétfő

Hajócsipke kicsit másképp.

Eddig sem járt erre akinek készítettem, remélem most sem fog idetalálni...A múltkor már mutattam egy fehér szívet hajócsipkéből.Hosszú lenne a történet, mármint a végeredmény köré, most inkább nem részletezem...
Még annyit... ajándék is ,meg nem is...., gyűrűpárna lenne... de gyűrű nélkül... csak illatpárna... esküvőre lesz.... vagy mégse...
Mindig vágytam, hogy jó lenne készíteni gyűrűpárnát, oly szépeket láttam már... de nem volt kinek...
Most készítettem egyet, de nem vagyok magamba biztos, hogy megfelelő lenne... nem e túl giccses...
... Nem tudom varrtatok e szatént? na nem könnyű...A végeredmény.... de előtte a szív...



Ez benti fotó...Rettenetes  lett még a színe is...ezért kivittem a farakásra...

12 megjegyzés:

  1. Csodálatos! Akár gyűrűpárna, akár csak dísz lesz, boldoggá teszed a tulajdonost az biztos!
    Köszi a levelet! Vigyázzatok magatokra nagyon. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a bejegyzés még tegnap éjjel készült, időzitéssel tettem fel.. Már próbáltam többször is...
      Nem gázos a szív? Oda lehet adni esküvői ajándéknak is?????
      Irjatok már legalább itt...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszönöm...kérdésem Neked is, mint a Katának...Oda lehet adni ajándékként is?

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm...és a véleményedre kiváncsi vagyok...

      Törlés
  4. Nagyon szép lett! Biztos örülni fog, aki kapja!
    Szatén... csúszik-mászik... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véleményedre kiváncsi vagyok...
      Szatén topot varrtam már, igaz nem mostanában... jó nagy szívás volt az is...

      Törlés
  5. Köszönöm hogy meglátogattál...és irtál...

    VálaszTörlés