"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 12., szerda

Kicsit más,... mégis hajócsipke.

Már az elmúlt évben is szerettem volna igazából kipróbálni milyen a gömbön a hajócsipke...Későn eszméltem fel, hogy mit akarok, de mivel nem kaptam már olyan gömböt, mint amire gondoltam, így elmaradt...DEEEEEEEEEE idén...
Rögtön az első.... aztán a második.... Hozzá kell tennem, csak könnyebbekkel kezdem... ne hogy nagy falat legyen.../ez csak kettő darab/







 El sem tudom mondani mennyire örülök hogy sikerült..Persze nincs vége, csak most még mással is kell foglalkoznom....
A fonal 12-es  Puppets... sokkal kisebb , sokkal légiesebb tőle az elkészített darab.Van egy fejetlen angyalkám is belőle... és lakkal fújtam, majd utólag mutatom, milyen "légies" lett...

Ez csak a hajócsipke rész, ha kész hozom és mondom mi lesz vele...Itt is látszik  sokkal szebb a minta mint a 10-es fonalból lenne.


21 megjegyzés:

  1. Újjáélednek a karácsonyfadíszek :-) Tüneményes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... annyira pici fánk szokott lenni, hogy már az elmúlt évben is csak az angyalkák és sk, és kapott díszek kerültek a fára... A többi dísz lapult a dobozba...

      Törlés
  2. Gyönyörűek lettek ezek a gömbök a hajócsipkével! Szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, meg kellett tudnom, hogy meg tudom -e csinálni...

      Törlés
  3. Ilyen díszekkel csodaszép egyedi lehet egy karácsonyfa. Nagyon tetszik mindkettő!!!
    Kíváncsi vagyok, hogy a szív formából mi lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem tudom megmaradnak e a díszek... vagy máshol díszlik majd..
      A szív is elkészült... Nem jár erre ahova, akinek készült, de inkább várok még...

      Törlés
  4. Nagyon nagyon szép lett! Gratulálok az ötlethez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea.. nem az én ötletem... csak próbálkozom...

      Törlés
  5. szédületes, hogy feldobja gömböt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? és még szebb lenne ha még vékonyabb fonal lenne... de az már nem az én világom...köszönöm Orsi

      Törlés
  6. They are beautiful. They will be verry nice in the Christmas tree.
    Happy weekend en love from me.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Neked is Chris...Neked is szép hétvégét!

      Törlés
  7. Milyen jól mutat a csipke a gömbökön! Nagyon szépek, gratulálok. Én horgolt " ilyesmi " készítésén spekulálok kb. két éve , de nem merek belefogni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiváncsia várom hogy sikerül.. Persze nyílván jól... de hátha kapok ötletet...nem meditálni kell... bele kell fogni... Ugy álltam neki a koszorú horgolásának, hogy fogalmam se volt hogy kell csinálni..Azt az ananászost... Csináltam egy próbásat... aztán élesbe...és mindkettő jó lett...

      Törlés
  8. Csodaszépek, Vera! Egyre inkább piszkálja a fantáziám ez a hajócsipke...mindig is piszkálta, mert hajócskám már van. Videot is találtam már hozzá, csak még időt kéne találnom :o) Nehéz? Vagy könnyen belejön az ember? Az angyalkáid...megint megnézem! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is vagy a Facén is... láthatod milyen ügyesek a lányok... Én csak csodálva nézem, milyen hamar megtanulják... Azt mondom bele kell vágni... Nekem lassan ment,. de nem ez a lényeg...Nekem a sok gyakorlás hozta meg... hogy ilyenek a munkáim, mint ahogy kinéznek...persze még van mit elsajátítani, de már ezekkel az alapokkal is lehet jó néhány szépséget elkészíteni...

      Törlés
    2. Te is vagy a Facén is... láthatod milyen ügyesek a lányok... Én csak csodálva nézem, milyen hamar megtanulják... Azt mondom bele kell vágni... Nekem lassan ment,. de nem ez a lényeg...Nekem a sok gyakorlás hozta meg... hogy ilyenek a munkáim, mint ahogy kinéznek...persze még van mit elsajátítani, de már ezekkel az alapokkal is lehet jó néhány szépséget elkészíteni...

      Törlés