"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 21., péntek

Nem gondoltam volna..

Jó pár nappal ezelőtt a hordóba esett egy lepke...Tegnap a fiam mondja, milyen jó néz ki a víz színén,és még ilyen lepkét még nem is látott...Igaz én sem ,sem repülve, sem a víz tetején...Jó .... akkor készítek pár képet mondtam... Már az első "katt" után mondtam a gyereknek, jó lett a kép mert ő is benne van a víz tükrében... Utána láttam  a felhők  is... Nem is gondoltam hogy ilyen jó sikerülnek a fotók...




10 megjegyzés:

  1. Nem gondoltál még egy fotó kiállításra? Annyira jó képeket csinálsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam... rá... mert én csak fotózom... sokszor nem is látom benne van e fókuszba amit fotózni akarok...Sokszor csak véletlen műve...Éva köszönöm...Szép hétvégét!

      Törlés
  2. Különleges képek! Te nem szoktál ilyenkor bosszankodni, hogy miért is nincs egy olyan igazi szuper masinád? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre most külön kell válaszolnom....
      Minden alkalommal el is mondom a páromnak... most milyen jó lenne egy másik jobb masina... DE ugy sem tudnám igazán használni... Sajnos műszaki zseni vagyok... még ha igy, nem is látszik...

      Törlés
  3. Ilyen véletlenül csudajó fotóim néha nekem is vannak... de neked többször :)))
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó fotós vagy!
    Bezzeg én képes vagyok egy egyenes oszlopot görbére fotózni :-DDDD

    A lepke meg olyan mint egy kis balerina az utolsó képen.......

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó képek! :-)
    További szép estét kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  6. Egy igazi természetfotós vagy!!!! Nagyon jók a képeid!

    VálaszTörlés