"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. november 26., szerda

Új angyalka és hópihe.

Csak nem tudok nyugodni, ráadásul ez a 12-es fonallal/Puppets/  egész mást mutat az angyalka és a hópihe is..
Jolimama első, kézzel rajzolt angyalkája ami nálam a nyerő... nézzétek meg... minden ott van ahol kell.. Szép gyönyörű, formás...köszönöm... eddig ezt a mintát nem is láttam....
Orsi angyalkáját is elkészítettem, vettem már le a csomókból, mégsem az igazi... Bizonyára ahhoz még vékonyabb fonal lenne jó...és akkor lenne igazi szép légies, mint nála... Na nem vagyok hálátlan, nagyban segítenek ezek a minták bennünket, akik tanuljuk e gyönyörű kézimunkát...

 és csak hajlakkal van fújva....nem olyan kemény, de légies../és meg áll saját szoknyáján is.../
 itt jobban látszik "Orsi " angyalkájánál, hogy nem úgy fekszik ki, és milyen nyúrga is... Vettem egy új keményítőt, majd megpróbálom.... 
Kicsit el vagyok keseredve, mert amit előbb , helyesebben régebben keményítettem , szépen egyre szürkébbek....szóval azokat már elajándékozni sem lehet... és ráadásul két flakonnal is vettem belőle...

 új hópihém...És természetesen a mintát "Renulak" osztotta meg velünk... köszönöm
 csak vasalva...

18 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy Vera! Gyönyörűek az angyalkáid és a hópihék. Nagyon tetszenek. Én még sosem próbáltam meg ilyeneket horgolni, de nem is tudom, lenne-e hozzá türelmem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szeretnéd megtanulni, lenne türelem is...... Lehet tűvel, horgolótűvel és hajócskával készíteni...Én hajócskával tanultam meg....Köszönöm hogy meglátogattál..Szép hétvégét kedves Erzsi!

      Törlés
  2. ohhh, hirtelen azt hittem én Orsi :D tágra nyílt a szemem, hogy jéééé, én volnék ilyen ügyes?? :D mert én aztán soha :))

    ...egyébként meg úgy gyönyörűek, ahogy vannak. Légiesek, hófehérek, igazi ünnepi díszek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogodon is írtam... NE mond hogy soha... Nem tudhatod...mikor kap el a tanulási vágy és akarat....
      Persze ügyes vagy Orsi...Köszönöm hogy benéztél...Szép hétvégét!

      Törlés
  3. Nagyon szépek az angyalkáid és a hópihe is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edit köszönöm! és persze jó hogy benéztél! Szép hétvégét Neked is!

      Törlés
  4. Gyönyörűek, Vera! Nagyon termékeny vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó! Az hogy termékeny vagyok e ... nagy kérdés... mert egy darab elkészítéséhez is kell pár nap, nekem.Jó pihenést és köszönöm hogy meglátogattál... természetesen Neked is nagyon szép hétvégét kívánok!

      Törlés
  5. Verám! Élőben csodás az angyalkád!
    Köszönök szépen mindent ! A virág csodálatos!
    (Felpakoltam a blogomra mindent.) Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérdés volt, számomra van e angyalkád, hogy készítettél e....
      Láttam a blogod,és nincs mit...
      Szép hétvégét!

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm hogy benéztél Nagyon szép hétvégét kívánok!

      Törlés
  7. Ennyi dicséret után mit lehetne még írni ?
    Fogalmam nincs, "egyes kivételezett emberek" hogyan képesek efféle varázslatra ? Én 100 év gyakorlás után se tudnék ilyeneket alkotni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka üdvözöllek.... és ne hidd hogy nem lehet megtanulni...
      Aki ilyen szép helyekre kalauzol el bennünket,és az országról ennyi mindent tud és bemutat nekünk, NAGY tudással bír...
      Köszönöm hogy meglátogattál és szép hétvégét!

      Törlés
  8. Csodásak ezek az alkotásaid ! Gratulálok a türelmedhez.

    VálaszTörlés
  9. Üdvözöllek a blogomon...Köszönöm... Már régóta nézegetem hímzéseidet... gyönyörűek...Ehhez is annyi türelem kell , kitartás mint bármelyik más kézimunkához...

    VálaszTörlés