"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. január 24., szombat

Megint csengetett a postás...

Bea  csomagot küldött, nehogy ne legyen anyagom.... és hány féle... sőt megkaptam  a cicás kép mintáját maradék fonalakkal együtt...  fonalat is  festett, az is akart hozzám is jönni ,ezek szerint , mert volt a csomagba...vászon anyag darabkák is meglapultak......imádom  forgatni, nézegetni simogatni..
Bea nagyon köszönöm..
Most egy "lucaszéken" molyolok...Áginál látott táska mintáját készítettem el,  de Ági elküldött mintája alapján...Úgy csinálok, mintha tán még ollót sem láttam, nem hogy szabjak...Persze belevágok..... majd jövök vele...csak összeszedem magam...
Aztán nagy félelem mellett ma kimostam  az őszt... Nem tudom mikor féltem  ennyire... hogy hátha mégis fog... Majd jövök vele  ha megszáradt...


Apa megint fotózta a galambokat... Így elnézve... milyen szépséges színűk van....




 ma délelőtt

15 megjegyzés:

  1. Beautiful threads and colours. I love the pigeons. You don't have snow overthere? No cold?
    Have a nice weekend.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk szerencsére nincs hó... de körülöttünk lassan mindenhol van már hó... Sőt... már talán akadályok is vannak...
      Köszönöm hogy itt vagy...

      Törlés
  2. Gyönyörű ajándékokat kaptál! Kíváncsian várom, mi lesz belőle!? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? Már lassan újra kéne születnem hogy csak amiket ajándékba kaptam azokat eltudjam dolgozni...és akkor hol van amit még régebben én vettem....
      Tervem van... és most nem tágítok... a wolf jön...és remélem látni is fogom..... még nem probáltam...

      Törlés
  3. Chris azt kérdezi felétek van hó, nincs hideg?
    A galambok védett helyre bújnak, tündériek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj hogy már nem csak egy pár galamb van...és amit hagynak... ... nem szeretem... mert ügye sokat piszkitanak is..és nem nézik hogy az autó is ott van esetleg....

      Törlés
  4. Hú, én is kiváncsi vagyok mi szépet készítesz megint!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kavics...sok mindent szeretnék... de csak egy pár kezem van... és munkám is van... és mindenhez nagyon sok idő kell...Majd meglátjuk...

      Törlés
  5. Csodás csomag. :-)
    A gerlék olyan aranyosak. Nálunk is párban ülnek a diófán. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen... szép csomag....
      A galambok színét szeretem nézni... a nyakuknál már- már lilának látszik a toll ,szürkés lila...gyönyörű..

      Törlés
  6. Bea már csak ilyen, mindig meglepi az embert valamivel. Kíváncsian várom miket készítesz belőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Bea ilyen...Amit küldött cicás kép is nagyon aranyos...
      Mindig találok még mellé mást , amit lehetne készíteni...és hiányzik a kötés is... már rég kötöttem...

      Törlés
  7. Hát tudod, mintha magamat látnám! Annyi mindent kapok, és annyi mindenem van, hogy 2- 3 életre valóra is elég :)
    Galambjaink nekünk is vannak, de bizony jó sokat kell takarítani utánuk. kocsit is :)))))

    VálaszTörlés
  8. Nem akartam előbb írni, de most elmondom... MIkor el kezdtem újra kézimunkázni és itt, és máshol bejelentkeztem, győztem ajándékba küldeni maradék hímző fonalat /vágott perlé"/és maradék perléket.. Egy
    egy nagy zsákra való volt... örültem hogy csappant a készletem... ERRE most megint már annyi van... de tuti hogy ami ép kell az nincs ép....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy mindig éppen az nincs amire sürgősen szükség lenne. Én most az anyaggal jártam úgy, hogy a 12hónapból 10-re van elég anyagom, még szerencse, hogy nem egyszerre kell, így a végére még lesz időm beszerezni, csak éppen azt nem tudom milyen anyag, mert erre valahogy nem írtam rá :), talán Muranó....na, majd lesz valahogy, év végéig még ráérek :)

      Törlés