"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. május 14., csütörtök

Ez- meg az...

Mit is mondhatnék... ha nem kézimunkázom, hiányzik... hiányzik mint egy gyógyszer/amikor betegek vagyunk/... akár csak egy pár xszem, vagy gyűrű.... bármi... csak kézimunka legyen...
Nem tudtam eldönteni mit is kezdjek,  melyik "gyógyszer " legyen...így két ellentétes" gyógyírt ""kerestem...
Már jobban is vagyok... hiába a kézimunka ereje... csodákra képes....megnyugtat és kikapcsol...








 napokba fotóztam... ma csak borzasztó égi képek lettek volna... de hála, hogy bennünket elkerült... a vihar, a jégeső...Pécs egyes részein  viszont a jégeső rendet tett...

gyönyörű felhő..

bodza
muskátli tavalyi

10 megjegyzés:

  1. Gyógyszer: önmagunknak, ez a legfontosabb. nekem üres óráimat teszi ki. Mutatom és örülök ha más is véleményezi. Kedveset hímzel, ámulatos a hajócska minta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aki nem kézimunkázik, el sem tudja képzelni ezeket az érzéseket...gondolom olyan mint aki búvárkodik, hegyet mászik, túrázni megy... Nekünk ez az élmény a kézimunkával...fiatal koromba nem jutott rá idő....ennyi...most több lehetőség van rá...

      Törlés
  2. Én is így vagyok vele, ha valamiért elmarad, elvonási tüneteim vannak. Sietek megcsinálni mindent és néhány öltés erejéig elővenni amit éppen csinálok. Megint nagyon szép a hajócskád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...ráadásul, valószinű, mióta a cigit letettem, még fontosabb lett, hogy a kezeimet lefoglaljam...maga a cigi nem hiányzik,
      Szép hétvégét Éva!

      Törlés
  3. Én is csak helyeselni tudok. :-)
    Szép lesz az RP szíved, nekem is folytatni kellene a projektet, de sajna most nagyon kevés a szabad időm és azt is kertbe töltöm.
    Csodálatos ez a narancssárga fonal, mese szép lesz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Bizony a kert sokat kivesz belőlünk... Akármilyen szép, sok idő elmegy vele... Bár sokszor gondoltam, nem ültetek egy szem virágot sem... mert jön a csiga, a szél, az eső, jég...és még kitudja mi nem ,és oda minden...Ajándékba kaptam a fonalat... kiváncsi leszek készen hogy mutat...Különben is kedvenc a sárga... Már talán újat nem is mondtam vele... Szép hétvégét Neked is!

      Törlés
  4. Ó,de gyönyörű kézimunkák!!!!!!!
    Mostanában nagyon lassan haladok a xszemessel.:(

    VálaszTörlés
  5. Ismerem az érzést, nagyon is jól ismerem.... :)
    Nagyon szép gyógyírt választottál! A szívecske nagyon szép minta, a csipke meg csodás! :)
    Örülök, hogy elkerült benneteket a jég! Mi kaptunk múlt szombaton, de nálam nincs miben kárt tennie...
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon hiányzik a kézimunka, de egyre kevesebbet tudok vele foglalkozni. Sok a munka a kertben, sok elfoglaltság van az unokákkal, amit persze szívesen csinálok, teszem a dolgom. Jó, hogy Neked van egy kis időd rá, így örömmel nézegetem az oldaladat, a szépséges kézimunkáidat :) Nekem is vannak " elvonási tüneteim" :)))))) , ha nem a kézimunkázom :)
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű képek!
    Én is úgy vagyok vele, ha nincs megkezdett kézimunkám és megkezdett könyvem, szinte üresek a napok...persze tennivaló akad helyettük bőven, node!

    VálaszTörlés