"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. április 25., kedd

Klematisz

Megint eltelt egy év... újra nyílik ez a korai szimpla rózsaszín,ami inkább hasonlít a vadrózsához, mint a klemátiszhoz...Már alig várom, hogy hozzon bimbókat,onnan számolva, minden nap megcsodálom, és mint a sztárokat fotózóm, míg az utolsó szirmát is le nem dobja...
Az ősszel az utolsó pillanatba lett megmentve, mert ép kivégezni próbálta  Alex, elrondítottuk egy kerítéssel, de legalább megmaradt.A másik három tővet sikerült csonkig lerágni, én elbúcsúztam tőlük.... de szerencsémre kihajtottak...lesz belőlük valami, majd kiderül...















védelem...
írisz mögött kihajtott a másik is...

12 megjegyzés:

  1. Annyira vágyom ilyen virágra! Egyszer vettem, de nem maradt sajnos meg. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindet /5 volt/leárazva vettem anno.. de nem egyszerre... egy nekem is kipusztult...Ép ma néztem elég drágák... Pirosnak vettem és halvány lila az egyik,,,, szóval még át is vágnak...Ezt a rózsaszint véletlenül vettem meg, nem tudtam milyen lesz... csak nagyon szerettem volna a kivágott beteg szőlő helyett a teraszhoz...

      Törlés
  2. Nekem is idén van először, még növésben. Remélem megmarad. A tiedé szép dús.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Enyém már nem mai... Pár éve vettük, de nagyon gyors növésű, a rózsaszínt nem kell visszavágni...

      Törlés
  3. nekünk is van kettő, de még éppen csak hajtanak, még nincs rajtuk bimbó sem. a rózsaszíned a kedvencem, ilyet még nem láttam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mutasd meg...De ha beírod a keresőbe hogy klemátisz, csuda szépek, vannak... Az ember szíve fáj...és már van amit konténerben is lehet tartani...

      Törlés
  4. de jó, hogy a fagy, a kemény tél nem "végezte" ki!!! meg Alex.. :)

    gyögyörű, már annyiszor megcsodáltam nálad, de soha sem lehet megunni. Olyan jó, hogy elég szívós fajta, nem nagyon lehet ellensége, Alexen kívül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irják hogy a tőveket nem ártana takarni... de szerencsénk volt...igaz van ami más kiment a fagy miatt, mert nem gondoltam rá...De fontos, hogy a tő előtt más védő virág is legyen mert a forróságot, a napot nem bírják... viszont sok víz kell neki...szóval... lehet hogy nem annyira szívós? de hála hogy van...és jó kis""" fotóalanyom""" van...

      Törlés
  5. Egyes virágok nagy túlélők ám! :) Gyönyörű a klemátiszod, úgy látszik, szereti a helyét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feljebb írtam... hogy túl élők -e...Ezek a nemesített fajták elég kényeskék...De szeretem őket...

      Törlés