"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. május 18., csütörtök

Ez.-meg -az

Anyós szokta mondani..."ha a Duna mellé költöznék, az is kiapadna"..
Úgy látszik  mi is elmondhatjuk magunkról...Több történetem is van,,, de ezt az utolsót osztom meg veletek...Köztudott, hogy regisztrálni kell, akinek feltöltős telefonja van..Nekünk az van...Apáét nagy nehezen itthonról sikerült elintézni, bár még mindig érthetetlen hogy miért irta a gép ki hogy nem sikerült, és ezért több mint egy óráig fülemen a telefonal arra vártam ,hogy a kezelő elintézze, amit végül is,  nekünk is sikerült...
-----
Nosza, akkor az enyémet is itthonról ,telefonon regisztráltatjuk, bár az én szolgáltatóm, még nem annyira rugalmas, hogy a Neten is el lehessen intézni.Egy óra várakozás után sikerült a kapcsolat... adat egyeztetés, meg mi egymás... már akkor gyanús volt, mert  próbált megkeverni, de miután én vagyok én... mindenre tudtam a választ, erre nagy nehezen kibökte az adatok nem stimmelnek, ezért be kell menni a központba, ami a pécsi Árkádba van...Kiderült, Anyu nevét elírták...egy betűvel,és akkor ez senkinek nem tűnt fel..megjegyzem próbáltam ettől a társaságtól már megszabadulni mikor le járt a 2 év, csak nem sikerült.
Nagy nehezen megegyeztünk, kapok némi kártérítést, ad  időpont foglalást, meg valami szám kódot, hogy ne keljen sorba állni.egy adott napra, időre..tegnap meg is történt...Az ottani gép be sem vette hogy nekünk helyfoglalás meg időpont volt... tojt az egészre...Szerencse hogy nem sokan voltak...Kivártuk a sorunkat, szóltak hogy üljünk le az ügyintézőhöz...Ahogy leért a székre a fenekünk, abban a pillanatba elment  a Net, nem volt szolgáltatás..jó sok idővel töltöttek be újra  a gépek...Sűrű elnézés....
.......................és akkor jutott eszembe, hogy  pár évvel ezelőtt pont ugyan így jártunk... Pécsen elég macerás volt intézni akkor okmányokat és többször is vissza kellett volna menni, viszont Szentlőrincen sec-pec alatt meg, van és kiküldik..Leadtuk az igazolványt már ép mi következtünk volna, mikor a rendszer megadta magát és ráadásul áramszünet is lett... több órát ott ültünk és vártunk hogy beinduljon  a rendszer...
------------------------------------------------
Esküvőre  mentünk, már előtte mindenki parázott, mert 40 fok volt már jó ideje..Aznap mikor az esküvő volt, széllel, jéggel , esővel és olyan hideggel telt a nap, hogy  pokrócba tekerték magukat többen is ,mert a tül és vékony ruhába majd megfagytak a vendégek...hősugárzókkal  melegítették a helységet...
-----------------
Még sosem sikerült elindulásunk simán  akárhova....még jó hogy nem szoktunk nyaralni menni, mert akkor mindenki nyaralása oda lenne, ha mi ott vagyunk...
---------------

Ezek után mit is mondhatnék...Legyen szép napotok...Epret ajándékba kaptuk..





Ma videót készítettem madarakról, nagyon figyelt,szóltam, neki és leguggoltam....így sikerült a fotó...olyan aranyos , édes...

12 megjegyzés:

  1. Ismerős a helyzet a 2-sel kezdődőtől Apa is csak kín keserv kiabálás fenyegetőzés árán sikerült szabadulni !
    Mi hónapok óta nem tudunk intézni semmit , mert meglátva a tömeget, már fordulunk is ki az üzletből --- székeket mind kitették, ne ücsörögjenek ott az ügyfelek ! Nem pihenőpark az !!!! Igaz lejár a Gergely naptár, mire elintézel egy egyszerű ügyet ---- valami csapat foglalkozhat azzal, hogy ürügyeket találjon ki miért is NEM LEHET elintézni amit szeretnél !
    Ez Magyarország --- olyan messze vagyunk Európától , mint Makó .........
    Szép napot ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez a sok minden azért van, hogy eltereljék a figyelmünket...

      Törlés
  2. Wow what a strawberry, my mouth is watering, hope you enjoy it.

    VálaszTörlés
  3. Pont kérdeztem én is Anyukámtól, hogy regisztráljam e neki a SIM kártyáját, de már a sógornőm megcsinálta, úgyhogy nem is tudom mivel jár ez, mert az enyém előfizetéses lett februárban. Ahogy leírtad, ezek szerint nem éppen zökkenőmentes...

    Van, amikor összejön minden és nem sikerül elintézni a problémákat. Attól én is pipa tudok lenni, de így nyugtatom magam: holnaptól/két nap múlva/egy hét múlva rendben lesz minden.

    Februárban hetekig ügyintéztem a "rózsaszínű" telefonosoknál mire elrendeződött minden. De addigra már sírtam meg majd meghaltam az idegtől...

    Alexet simizd már meg helyettem is, kivételesen megmutatja rendesen a fejét :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére a "rózsaszínűekkel nincs gondunk...
      Ez a sok baromság...

      Törlés
  4. Nekem és a gyerekeknek előfizetéses telefonunk van, a férjemét azonban regisztrálni kellett. És mivel apu telefonja is az ő nevén van, azt is ő intézte, anyu meg a sajátját. Őrület, hogy milyen hülyeségek miatt kell az embernek az idejét ilyesmikkel tölteni!

    Én a napokban egy biztosításomról akartam többet megtudni, kivártam a soromat, kb. 20 perc volt. Mikor elmondtam, hogy miért jöttem, a csaj azt mondta, hogy jaaaaj, hát ez olyan régi biztosítás, hogy ezt a gépen ő nem tudja megnézni! Fel kell hívni a központot. Megpróbálta, de kiderült, hogy fél 5-ig dolgoznak, akkor meg már majdnem 5 óra volt. Mondtam, hogy sajna, én előbb nem tudok idejönni, hogy felhívja és megkérdezze. Ő erre azt mondta, hogy én is felhívhatom őket, adott egy telefonszámot. Na persze, majd egy órát fogok én is telefonálni, aztán majd közlik, hogy fáradjak be, mert így telefonon nem adhatnak ilyen információt. Úgyhogy már nem is érdekel az egész...

    Alex nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  5. Jelentem, nekem akkor nagy szerencsém volt. Nem az Árkádba mentem - ott valóban mindig nagy a tömeg és nem lehet leülni.A Rákóczi úti iroda kicsit jobb, és a sorszámhúzó gépre ki is volt írva, hogy aki regisztrálás miatt jött, az ne húzzon sorszámot, menjen az 1-es asztalhoz. Ott egy aranyos, kedves, udvarias fiatal kis hölgy ült és pillanatok alatt elintézte azt, amit én itthonról, a számítógépen keresztül képtelen voltam. A barátnőm másnap ugyanott volt - hasonló tapasztalatokkal. Nem tudom, az Árkád-beli miért olyan mint egy kínzókamra - vártam már én is ott hosszú időt, most azért nem is oda mentem. Persze lehet, hogy nekünk csak szerencsénk volt. Az áramszünetről viszont a TCOM nem tehet. Kellemetlen, de hát az élet ugye.... nem habostorta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencséd volt...Tulajdon kép nem sok ember volt,,mikor mi voltunk...Egy biztos... minden társaságnál van gond...

      Törlés
  6. Borzasztó ez a sok papir munka,és mindig van benne hiba... sok -sok felesleges kitölteni való...
    Most ép a kutya bevallás új téma...nem tudom hány oldal ... felesleges...Amikor beoltották a kutyát orvos nyom egyet ,és ott van a hivatalba,...Nem is értem, ha ennyi papir és adat kell minek kell a chip..vagy forditva...Ez megint mellé duma... kutya össze írás, után bevezeték az ebadót...gyanitom erre készülnek megint...Még több kóbor eb lesz...nem hogy örülnének, hogy ilyen sokan nevelünk, etettünk állatokat..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. EDIT EZT NEKED irtam...feljebb ..és ezt is
      A biztositóról... Már jó pár éve próbálják hogy irjuk át a szerződést mert elavult, még amikor a házat vettük, akkor kötöttük..DE a miénk még mindenre kiterjed... kint- bent, ezért szeretnék ha átírnánk, mert jóval többet kéne fizetni,és sok minden már nem lenne a régi bíztositásba
      Minden évben két új üzletkötő látogat meg bennünket...

      Törlés