"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. január 27., szombat

Lábszár melegítő, vagy védő...

Vagy akár kar melegítő is lehetne...Míg kicsi volt a fiam ,mindig kötöttem neki ,meg magamnak is...melegített és a nadrág szárát is összefogta... meg valljuk be nagy divat is volt, szerencsémre..
Aztán feledésbe múlt, mint annyi más is, bár gyári   lábszár melegítőm van még a múltból, olykor olykor használom is...Nem rég vettem egy nadrágot itthonra, fel is avattam, meg majd el is estem, mert a nadrág szárába elakadtam...Ilyen nem fordulhat elő... és már kerestem is a fonalam közt...Két szúrósabb fonalra  esett a választás, bár a lila fonal sálnak készült már jó ideje, de csak nem akaródzott a kötése, hisz kötés közben is szúrt..Elkészült...és jó is volt kicsit kötni..Persze csak kézen történt meg a fotózás...de biztos jó lesz.., Egyszerű csavart minta, még pót tű sem kellett hozzá...






előre kapott ajándékot,  szülinapjára Alex...Kint nagy sár... és hogy ne csak egy sárkupac legyen a játékból megkapta itt bent...Első nap már el is rágta mert hogy volt egy fogantyú szerű, ami nagyon tetszett neki, mert az orrát beleakasztotta és lehetett mutatni, hogy vedd el...Persze igy is lehet vele játszani, noha a lakás nem játszótér...Tényleg azt gondolja hogy benti kutya...





8 megjegyzés:

  1. Que bonitos!! que juguetón tu perro!!

    VálaszTörlés
  2. Látszik a képen, mekkora örömmel rágja, s gondolom löködi, dobálja azt a játékot ! Biztos élvezni fogja kint is, kell neki valami kis "elfoglaltság" hosszú téli napokon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon élvezi ezt a játékot is...Kint van bőven játék... de mire ezt ki lehet vinni , nem lesz belőle semmi... Semmi más nem érdekli csak a játék...és úgy is viselkedik...Csinál dolgokat, de ettől függetlenül egy nagyon aranyos, édes jó pofa ... csak imádni lehet...Macinak volt egy kiskacsa, most is meg van, csak hurcibálta de mint a tojás, úgy vigyázott rá...Alex mindent szétrág...

      Törlés
  3. Kicsi Alex, imádom! Nem is kicsi, hisz olyan naaaagy már! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is imádjuk.és persze a többi családtag is...Jó megnőtt az biztos,Maci nem volt ilyen nagy és nagy darab....

      Törlés
  4. Jó lenne, ha újra divatba jönne, én szerettem. Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából soha nem voltam divat követő..Inkább azt néztem mi a jó...persze volt nekem is ami ép a divat, divatos volt, de hóbortosan nem követem...
      Örülök hogy újra irsz ,és itt vagy...

      Törlés