"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. február 23., péntek

Csak azért...

.... hogyha elfelejtem,  vissza tudjam nézni, hogy milyen idő volt...,mert nem mindig van olyan dátum, ahova kötni lehet ..az is igaz, akár hogy is nézzük tél van..nagy nagy hópelyhekkel esett a hó, inkább  vatta csomóknak tűnt...Szerencsére olvadt is, bár most nyakig vagyunk járunk a sárba,,,,Se ez, se az nem tetszik...Nálunk egyenlőre nem maradt meg...csak nyomokba...
Szinte hihetetlen, mert előtte nap, egész nap szikrázott a nap, gyönyörű idő volt...Borzasztó ez a szélsőséges idő...igy aztán nem csoda hogy minden bajunk van, csak azt nem tudjuk hogy miért...és mitől.







Szép hétvégét!

9 megjegyzés:

  1. Leesik, elolvad, másnap megint. A tél utolsó napjaiban nappal igen hideg lesz. Holnap sál, kesztyű. Nem is avval van a gond, hogy menni kell, utána olyan nehéz felmelegedni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hideget különben sem szeretem...De talán hamar elvonul..

      Törlés
  2. Vasárnaptól jön a hideg, most néztem, felétek -19 fokot is jelez. Nem mintha nálunk sokkal melegebb lenne, de Debrecen kimarad ill. arrafelé, s néztem északon is. Én hidegfront előérző vagyok, küzdöttem is ma rendesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anikó nem nézted el? vagy engem gondolsz máshova, ???helyileg?

      10 fokot láttam...de remélem ennyi sem lesz...

      Törlés
    2. Engem is sajnos letarol a front... legyen az akármilyen is...

      Törlés
  3. Tél van. Jogos. És akkor mi itt a délvidéken még szót se szóljunk....
    Mindentől függetlenül én nem sértődnék meg, ha a tél az életem hátralévő részében elmaradna....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nnna... most szerencsénk volt a havat illetőleg, de sokszor kaptunk már mi is, és az a rész meg nem... Sajnálom ilyenkor őket is... mert áramszünet ,..hideg... elég nagy káosz magában is...
      valószínű aki szereti a nagy havat, nem is gondol arra, mivel jár...nem csak szánkozni és sielni lehet...
      amúgy meg nagyon szép látvány...csak ne lenne annyi munka és sár utána...
      Én sem bánnám ha elmaradna...megnézném máshol...

      Törlés
  4. Legalább az unokákkal tudtunk kicsit játszani a hóban
    Ők nagyon élvezték! Igazából még lapátolni se nagyon kellett, mert állandóan olvadt. Nem olyan jó igazi a tél, mint gyerekkorunkban. Jó ropogós, hideg csikorgós telek voltak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze természetesen igazad van...amig nekünk is kicsi volt az unoka, másképp viszonyultunk kicsit a hóhoz...Mi másképp látjuk a havat és varázsa valahogy elmarad...A fóliákról leverni, lelapátolni a havat nem felemelő...és akkor a járdát, utat bejáratot még nem is mondtam,,, És nyilván gyerekkoromba én is másképp láttam a havat...

      Törlés