"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. április 4., szerda

Ma...

Anyunak ég a gyertya...A mai napig álmodom vele sokszor... ennyi év után is hiányzik..
Ma lenne 86 éves...
Ilyenkor minden alkalommal eszembe jut,és el is mondom, hogy órán kérdezték,ma  miért van mindenhol zászló...mire a fiam jelentkezett és mondta,... hogy ma van a MAMA születésnapja...







6 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon tudnak hiányozni. Nekem az Édesapám ment el 4 éve, éppen ma hajnalban álmodtam Róla, egész nap olyan nyomott voltam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nagyon friss a 4 év......Én még ennyi idő elteltével is érzem ahogy fogja a kezem...és simogatja...és beszél hozzám...Nekem igazából nem volt barátnőm, a munkánk miatt, így csak Anyú volt, akivel mindent megbeszéltünk...

      Törlés
    2. Erre írtam az ajándékot, nekem mások az emlékeim. Én apámat gyászolom, máig, valamelyik nap ismét fogtam a telefont, hogy hívom, aztán eszembe jutott, de már nincs kit.

      Törlés
  2. Ilyen a gyermekszáj. Ajándék, hogy szeretettel tudsz emlékezni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép volt az Anyukád. Hasonlítasz rá.
    Jópofa volt a fiad :)

    VálaszTörlés