"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. július 29., vasárnap

Biskornu ,levendulával.

Nagyon hamar elkészült...már egy ideje itt várt a minta, de a nagy kép csak nem tudott elengedni...De ugy éreztem ""lila mérgezést" kaptam,és kell valami más...Persze ez sem felüdülő szín most a lilák után, de  mégis más volt hímezni...és ez volt kinyomtatva..Most már óvatos voltam ráhagyással...
Az hogy levendula is került bele, csak azért fordult elő, mert a másik biscornut mikor átadtam, rögtön megszagolta a barátnőm, mert hogy mindig milyen jó illata van a hímzésnek...ÁM akkor legyen... bár ez most nem neki készült...
Takácsvászonra készült, Puppets 2 szálas fonallal.










szeret az ablakba ki-be járni...


nagyon örülök, hogy ilyen szép lett a vinka... saját nevelés...Nem hittem hogy a mag ki kell...

Jó pihenést ebbe a nyári melegbe...Vigyázzatok magatokra!

Köszönöm a látogatást!

12 megjegyzés:

  1. Ez is, mint minden munkád, nagyon tetszik :-) Jó benézni Hozzád, megnyugtató, öröm olvasni, ahogy írsz, és dolgozol :-)
    Sokszor jövök Hozzád, ha nem is írok, itt vagyok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jolimama...Ha nem írsz, nem tudom hogy itt voltál...

      Törlés
  2. Szép a biscornud, mutatós nagyon, csak úgy peregnek a kezed alól a kézimunkák :)

    A macsek milyen bölcs nyugalommal figyel már az ablakból :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi...JJjaj... még hogy pörögnek... csak úgy tűnik...Szeretem ezeket a kis biscornukat...Mig nem voltam NET néző... és nem volt internet, az sem tudtam hogy ilyen létezik... hagyományosat mindenki tud készíteni...
      nyáron mig az ablak tárva nyítva ki-be jár...Jó játék neki...

      Törlés
  3. Nagyon szép a tűpárna, szinte megkívántam a készítését :)
    Szép a vinka, szereti ezt a mostani időjárást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kéred a mintát szólj... tűpárnából sosem elég...és ajándéknak is klassz...
      Vinkám...egyszerűen gyönyörű...nem is gondoltam hogy egyáltalán sikerül a mag felfogása is...az hogy ilyen szépséges lesz, azt nem főleg nem gondoltam...Bevallom, sokáig ki sem kelt a mag...már le is mondtam róla...

      Törlés
  4. Csini lett!
    Tetszik nekem a takács vászon! Én is kedvet kaptam hozzá.
    Bár mostanában csak horgolnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea...Már a múltkor is mondtam Neked milyen jó volt ráhímezni...nekem legalábbis...

      Törlés
  5. Egyszerű, de mégis mutatós.

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett! Nagyon kedves kis minta! A levendula-töltet mindig nyerő :)
    Még tart a takácsvásznad, vagy sikerült venni valahol? Ha esetleg kellene még, szólj nyugodtan! :)
    Kitartást ebben a melegben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó...ez az anyag még Tőled van,...nagyon jó rá dolgozni és aránylag könnyű is...Igaz apróságokat készítek belőle,idén még nem sok készült...ha elfogy szólok... nagyon köszönöm...
      A meleget elég nehezen bírom...mint mindenki más...Majd még visszasírjuk!

      Törlés