"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. augusztus 31., péntek

Augusztus is elrepült...

...szinte észre sem vettem,és már megint elmúlt egy hónap.Annyira belemerültem a dolgomba, hogy  az udvart is alig  hagytam el.A mai nappal kipipálhatom a faladatom nagyobbik részét...
Ebben a nagy hőségben a virágjaim felmondták a szolgálatot hiába az öntözés,mindennek leégett a levele, hullanak a falevelek is,már jelzik az őszt...Sok betervezett munka  felújítás elmaradt,  Apa lábfájása miatt ....Éjjeleket nem aludt,a fájdalomtól ,nagy nehezen rábeszéltem, hogy menjen már el,egy dokihoz...meglepően hamar , sőt rögtön bekerült szakorvoshoz is, de nem sokat javult a helyzet...Szuri, kezelések...Visszarendelte kezelések  lejárta után, de a doki sem tudta, hogy szabin lesz...újabb szuri,és újabb gyógyszer..ha nem javul egy másik szakorvos...újabb hónap megy el...és csak torlódnak a feladatok.Az elmúlt 30 évben nem volt ennyit orvosnál és szedett gyógyszereket, mint az elmúlt 2 hónapban...Tűzoltás megy...amit muszáj....elengedhetetlen...

Meglepő, mennyivel kevesebb fotó készült, mint más hónapokba, ezekből válogattam, hónap záráshoz...holnap már szeptember.../Elkísértem apát, az SZTK szomszédságában  lévő parkban készültek, a fotók 
















                                           ❤❤                       






























Erikáknak boldog névnapot!!!

Búcsúzunk  augusztustól, helló szeptember!!!

10 megjegyzés:

  1. Betegség nem jó, együttérzek vele.

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom Ernőt, mert így nem könnyű az élet.
    Jaaaj, a kutyus de cuki még mindig!
    Juj, az a meztelencsiga de kövér. Felzabálja a kerted egy kisebb részét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea...Alex ép olyan mint kiskorában,aranyos, édes, szőrös kisgyerek ...
      Elég lehangoló a csigatéma... és a csigaölő csillagos ár...

      Törlés
  3. Jobbulást kívánok a férjednek, sajnos tudom, milyen rossz, a térdemmel már 8. hónapja kínlódtam én is. Most érzem, hogy javulgat.
    Sajnos az én virágaim is kezdenek tönkremenni, a nagy meleg nem tett jót nekik.
    A kutyusod nagyon helyes, olyan játékos!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, sajnos a legtöbb munkához guggolni, vagy térdeli kéne,ami igazából nem megy...nappal még
      csak el van, az éjszaka a legrosszabb és legfájdalmasabb...Kicsit javult, de ez még nem az igazi...
      Nagyon játékos Alex még mindig, szerintem már ilyen marad.

      Törlés
  4. Panaszkodtam, nehezen viseltem a nyarat - és most aztán vége. Ma leesik a "nyárzáró" eső - a fecskék is készülődnek...szóval vége a nyárnak. Nem sajnálom.A kerti virágaim egy részét már leselejteztem én is, magokat gyűjtöttem - kezdődhet a lassú készülődés a télre...
    Férjuradnak jobbulást - de manapság inkább csak a csodákban lehet hinni, az orvosokban nem nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos lesz még szép idő, de ezt most nehezebben hisszük, a sok eső és borogosság miatt...Ami virág túl éli a hőséget, pompázik ,ég nekünk idén.

      Törlés
  5. Hát, akkor először is jobbulást kívánok Párodnak!
    A kert nálam sem úgy alakult, ahogy szokott, nálunk is szinte mindent kiégetett a nap...talán a virágaim sikerültek a legjobban. Már amelyik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..Félő, sosem lesz a lába régi...Egyenlőre ez a sok kencefice és a gyógyszerek melett sem tünetmentes... de remélem valamit majd javul, hisz ezek a betegségek hosszú időt vesznek igénybe...
      Remélem, még gyönyörködhetünk a megmaradt virágokba, és szép ősz lesz...

      Törlés