"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. augusztus 24., péntek

Farkasok...fázis fotóval.

Lassan halad, nem csoda,hisz alig kerül az anyagra egy-két xszem,és nedves a kezemtől az anyag...A cérnáról meg nem is beszélve. Nyűglődöm a színekkel, mégsem tudom letenni,valami  hajt, hogy előrébb legyek,hogy kirajzolódjon a minta...csak varrok és igazából nem tudom látszik e majd ,mint a képen..természetesen fog látszani,hisz ott a minta de amíg hímzed,és nézve, igazából nem látszik...addig az utolsó pillanatig míg egy -egy részlet teljesen kész nem lesz...Talán ezért olyan izgató? idegesítő? rejtélyes?Így lett kész a farkas farka is ,hogy nem tudtam mit is hímzek, mert  nem láttam,,  azért hajt a vágy?
Csak gondolatig jutottam, hogy  le kéne tenni..és összeszedni a hőn áhított rókámhoz az anyagot és a fonalat..Állandóan ott motoszkál a fejembe ez a fránya róka. HHHÚÚÚ, még egybe belefogni?hisz igy sem férek már el az asztalon, káosz van körülöttem .Akkor még nem beszéltem az amigurumikról..ÓÓÓ  teljesen elvonják a figyelmemet. 



  Kedvencek is nehezen bírják ezt a nagy hőséget...szeretem mikor körülöttünk vannak













ríkít az udvaron...szeretem...

Köszönöm hogy benéztél...
Jó pihenést, vigyázatok magatokra ebbe a kánikulában!

9 megjegyzés:

  1. De, jó! Teljes szélességben kivarrtad már? Akkor hamarosan elkészülsz vele és jöhet a róka :)
    Jól sikerült fotók a házi kedvencekről aranyosak.
    Bugovilla pedig csodálatos, nálam nem marad meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne, de nem tartok még ott,még egy lap szélesség jön az aljára.
      Oldalsávba van a fotó, "rákatt" és látod nagyba a képet.
      Furcsa már, ha nincsenek a közelünkbe.
      Ez az egy cserép maradt meg a virágból,utolsó pillanatba hajtott ki.

      Törlés
  2. Szép a kézimunkád nem rontja a szemedet? Az állatkáid sok pozitív energiát adhatnak aranyosak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy rontja e...a szememet a kézimunka, szerintem mindenképp,de akár a tévé, vagy az olvasás,monitor is......De ha nem lehetne kézimunkázni,elvesznék...és nem is tudom hogy viselném.Mikor műtötték a szemeimet, bizony kín volt, hogy mikor kézimunkázhatok.
      Kedvencek nélkül el sem tudom képzelni, ők is az életem részei,akár a kézimunka.

      Törlés
  3. Van még vele munka bőven, de a végeredmény kárpótolni fog! Az állatkáitok nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés
  4. Kánikula: akkora csalódás volt a mai nap. Azt hittem jön a hideg front és végre vége a hőségnek. A jelentés szerint holnap délután. Tudom, hogy csak egy nap, de tűkön ülök a várakozás miatt. Az állatok is megérzik, valóban.
    A hímzett képet szerintem is azért sürgeted mert valamit látni akarsz már rajta. Szépen kirajzolódik a fotón. Szépek a színek.

    VálaszTörlés
  5. Pusszantás a Kedvencek nózijára, annyira imádom őket! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól haladsz a képpel. :-)
    Nálunk is nehezen viselik a jószágok a meleget, de természetesen mindig jönnek utánunk. Ha a kertben motyogok tuti, hogy a macskák ott sertepertélnek körülöttem. :-)

    VálaszTörlés
  7. Édesek és szépségesek a házi kedvenceitek! Látszik, hogy jó gazdáik vagytok!
    Mi a panel tetején, a 4.-en vészeltük át a hőséget, szó szerint...Diegom is szegény alig bírta.

    VálaszTörlés