"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. október 30., kedd

Nem is tudom...kudarc?

Nagy-nagy lendülettel kezdtem el horgolni, hogy legalább kész lesz az ünnepekre egy gömb..Aztán mégsem úgy alakult...Már az elején tétováztam, mert nem voltam biztos hogy a megadott minta tökéletes, noha az illető azt a gömböt és azt a mintát készítette el....csak hogy igy utólag gondolom a mintából vett ki részletet és attól lett a gömb jó..menet közben próbálgattam a gömbjeimre, csak nem akart úgy állni ahogy illet volna..Persze én voltam a béna... de még az utolsó befejező résznél is azt gondoltam hogy majd a keményítés majd helyre hozza...Be kellett látnom, még keményítés előtt, hogy ez bizony egy terítő lett...és nem gömb...Még soha ilyen terítőt nem horgoltam...most van...de gömb nincs....Egyenlőre feladom... mert nagy kudarcnak éltem meg...





 már itt is látszott hogy nem áll össze ahogy kell...de én mégis bíztam benne.



             UTÓIRAT

//////////////////Ez a bejegyzés is mint a többi  régebben íródott meg...én csak így utólag teszem be...
Nagyon összezsúfolódtak a napok, sok más dolog is összejött, amire nem gondoltunk, viszont a blog az életem része, így amikor van kis időm, anyagom meg mindig van előre megírom a témát, hogy legyen mit feltennem, vagy hajnalba írok...
Legyen szép napotok, köszönöm, ha benéztél!!////////////////////////

6 megjegyzés:

  1. Szép lett a kis terítő ne bánkódj!
    A gömbnél csak a feléig kell csinálni, majd már szaporítás nélkül 1-2 sor és fogyasztás.
    Bocsi ha belekotty. Én még csak picike gömböt horgoltam be ékszernek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kata... tudom hogy szép, ..ez a gömb mintája, és nem volt oda irva hogy el kell hagyni belőle...Csak úgy megjegyzem, ennél bonyolultabbat elkészítettem simán... hiba nélkül, mert olyan minta volt odatéve...Teli gömböt meg sokat,de ez az alsó cakkja miatt tetszett meg...

      Törlés
  2. Viszont van egy terítőd :) Szerintem a cakkos rész már nem kell hozzá, bár olyan régen horgoltam, hogy tanácsot sem merek adni. Viszont, ha rossz napok vannak mögöttünk akkor apróságokat is kudarcnak veszünk amit jobb napokon viccesnek gondolunk. Legyenek jó napjaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igaz.. van terítőm...és a szekrény is tele terítővel...ezért is nem örülök annyira most...ennek a terítőnek..Az idő szalad,és csak elvesztegettem jó pár napot...Most már tudom... marad még időm...
      Jó napok nagyok jól jönnének..és ránk férne már...

      Törlés
  3. Nekem is az jutott eszembe, lehet, hogy nem gömb, de terítőnek szép.
    Az úgy szokott lenni, ha valami jön, jön csőstül, az élet (vagy éppen a halál) mindig produkál meglepetéseket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katici...Mint írtam,feljebb, tele a szekrény terítővel, igaz nem én horgoltam... örököltem ...
      Nálunk is, ha jön valami, akkor egyszerre minden...hogy kicsit bonyolultabb legyen minden...

      Törlés