"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 6., kedd

Azt gondoltam...

A temető látogatáson jó sok, és szép fotókat tudok majd készíteni...Sajnos nem igy történt, már az idő sem volt kegyes hozzánk, szürke, ködös és hűvös volt vasárnap...Mint a gyerekek úgy vártam, pláne, hogy olyan szép levelek voltak mindig, lehetett gyűjtögetni, rózsát készíteni belőle, ,nem beszélve a sok levélről, amibe lehet "rugdalni"... Nos ez most elmaradt..Tudom viselkedni kell a temetőbe... de ez az állapot nagyon ledöbbentett..Rengeteg fa vagy ki volt vágva, vagy megcsonkitva...valahogy  elmúlt a varázs...Siralmasan néznek ki  szegény fák.Rengeteg autós furikázott az utakon... és nem öregeket szállítottak, fiatalok...
A Darus bejegyzésem is elmarad... mert daruk sem voltak kirakva... csak pár daru emlékeztetett a történetre, amit évek óta egyszer sem hagytam ki...
Igazából első képnek sem tudtam melyik is legyen, valahogy  nem találtam megfelelőt...


















Volt itthon az unoka...nagy volt az öröm,ezt a rózsát hozta, mert szülinapomon nem volt itthon...

2 megjegyzés:

  1. A fákat tényleg jól megnyesték, így most elég lehangoló látvány, több év kell, hogy regenerálódjanak. Nem voltak darvak???? Sajnálom, mert az tényleg annyira meghatóan kedves színfolt szokott lenni ilyenkor.
    Idén korábban voltam, nem jutottam ki Halottak napján a temetőbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jól gondoltam, hogy lehangoló...és nem voltak darvak, csak azok amiket látsz az a pár darab...

      Törlés