"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 1., csütörtök

Egerentyű...

Eleve ágálok a felöltözött állat figurák ellen, most mégis a csapdájába estem, mert ettől az egérkétől nem lehet szabadulni..Valójában egy pár, de azt gondolom, nekem bőven elég lesz ez az egy is...Egész jól sikerült... szerintem, ..több dologban is  új fázis került a horgolásba, amit még sosem alkalmaztam,még pedig menet közben ráhorgolni pl a fület, a karokat...Kicsit féltem hogy elcsúszik, de azt gondolom, egész tűrhető lett..Megint lemaradt a farkincája véletlen...de már pótoltam...Most még fázik...Kicsit félek a nadrágtól és a mellénytől, még ilyen apró ruha darabokat mostanában nem horgoltam.Fiam macijának horgoltam ruhát, mert szegénykét a ruha tartotta össze,és másik maci sem volt jó...Az is már mikor volt...

A füle hegyétől a talpáig 29 centi...

//A fonal még régbben vagy az Aldiból, vagy Lidliből, rettenetesen vacak, és egyeletlen fonal...és nem is volt occso//

Egyébként élőben utálom az egereket...de ez olyan édes 

.Írtam már,hogy mostanában előfordul,ha van időm előre megírom a bejegyzést, majd ha alkalmam lesz felteszem a bejegyzést...Így fordult elő,hogy közben a nadrág is elkészült,viszont a bejegyzést nem akartam törölni, hanem a többit utólag írom,és teszem hozzá,így mégis egyben van a mondandóm és a munkám is...

Akkor jöjjön az egérke ruhában, és anélkül ..Bevallom féltem a nadrágtól,de sikerült elkészíteni apróbb változtatásokkal
Még a kendő, cipő, mellény vissza van, és hogy lesz -e az majd kiderül

ÉÉÉs akkor a sztár fotók....












Szép hétvégét kívánok minden kedves látogatómnak, olvasómnak!!!Legyetek jók...

17 megjegyzés:

  1. Nagyon édes!Egyszerűen eljutottam odáig, hogy már a közeli ismerősök bejegyzéseit sem tudom követni, nemhogy hozzászólni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Elég sajnálatos, hogy egyre kevesebb idő jut a blogokra..Mindenütt...Mindenki megirja!!!!Ha megirja!!!!!/ a saját kis bejegyzésért, és ezzel kész is...

      Törlés
  2. Nadrágban csinosabb :)) megint szuper munkát készítettél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye???Megint találtam egy figurát... az meg ruhában flangál... Nagyon gondolkodom rajta, de több is el van mentve...Ha nincs megkezdett horgolásom, hiányzik....

      Törlés
  3. Nagyon cuki egérke. Jó nagy türelmed van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Annyi gondunk és bajunk van... hogy az efféle időtöltés teljesen kikapcsol...nem tudok és nem akarom rágni magamat rajta...Amig a figurákkal, vagy más kézimunkát csinálok, nem agyalok... megy minden a maga útján amúgy is.. vannak dolgok, amin változtatni nem tudunk... hiába is töröm magam rajt...

      Törlés
  4. Oh, de cukorfalat ez az egérke! És milyen csini nadrágja van, nagyon jól áll neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Agyalok a cipőjén...nekem nagyon tetszik...Minden elismerés a tervezőknek és a fordítóknak... bár én sokat készítettem, csak számok alapján, mert csak az van oda irva, mennyi pálcának kell lenni,abból tudod, hogy fogyasztani kell, vagy szaporítani...Persze egy bonyolultba bele sem fogok...

      Törlés
  5. De jó neked, a te egered megvárta, míg elkészült a nadrágja. Az enyémet behozta a Samu cica, letette és az meg gyorsan elszaladt. Egy fél éjszaka vadászott utána, de csak elkapta végül. Szóval annak az egérkének nem kell már ruhát varrani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mi cicánk már nem nagyon mutat hajlandóságot hogy egerészen...Közben utána számoltunk, megkerestük az oltási könyvét... Belépett a 14 évében...Rosszul számoltuk eddig...Olyan gyerek cicának látszik, ráadásul kistermetű...Nyáron vakondot hozott be a lakásba...

      Törlés
  6. Nagyon csinos lett a legényke :)
    Irigylem a türelmedet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Engem megnyugtat az efféle bütykölés...

      Törlés
  7. Nagyon szuper lett Vera! :-)

    VálaszTörlés
  8. Ez tündéri! Szuper jó lett, a nacija is, és igaz, ami igaz, felöltözve tökéletes :)

    VálaszTörlés